Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Wyniki konkursu.
Nawet nie wiecie jaki mam nawał pracy pomimo tego, że semestr już się kończy. Ahh.... żeby tylko wytrzymać do ferii. Tym razem w wybieraniu kto ma wygrać pomagała mi Alesha49. Tak więc przechodząc do wyników konkursu na awangardowy strój:
1 miejsce-40 stardollarów i drobiazgi ze gift shopu zdobywa... DesignerJust!

Gratulacje, bardzo ciekawa i orginalna praca!
Wyróżnienie-20 stardollarów zdobywa... NieOosiagalna!
Stylizacja dziwna taka jaka właśnie miała być. Gratuluję!

Po stardollary zgłoście się do missmariksza. Ja prześlę za 1 miejsce drobiazgi z gift shopu.
 Zasłużona wygrana?
Jaki chcecie następny temat konkursu?
Piszcie swoje opinie w komentarzach!

13 komentarzy:

  1. Dziękuję! Pierwsze miejsce jak najbardziej zasłużone! :) Praca rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! Jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tego się nie spodziewałam... dziękuję bardzo za uznanie :) i gratuluję również Wyróżnienia

    DesignerJust

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, niesamowite prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyróżnienie bardziej mi się podoba, mimo iż obie prace są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne prace :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi akurat bardziej spodobało się wyróżnienie, ale i tak gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! świetne prace :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!