Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza + relacja
Hej, ostatnio jestem jakaś dziwna. Zaplanuję sobie: dziś skończę Hataraku maou-sama, a i tak nic z tego na razie nie wychodzi. Po prostu nic mi się nie chce. Już tak jakoś od początku roku jestem wrakiem człowieka. Zmieniam się, zaczęłam trochę bardziej dziękować innym za wszystko i pomagać. Ciekawe ile to potrwa, pewnie jeszcze z tydzień. Na stardoll wchodzę trochę mniej, nie siedzę już tam cały dzień (chyba, że jest włączony, a ja robię coś innego). Czuję się po prostu nieswojo.

Może koniec o mnie, a przejdźmy do tematu posta.
Zapraszam wszystkich serdecznie na imprezę! Postaram się jak najbardziej sprawić, aby te imprezy były lepsze i lepsze. Mam do was jeszcze pytanie, godzina wam odpowiada? Jaką godzinę najlepiej chcielibyście? Od razu mówię, zbyt rano i zbyt późno mi nie odpowiada. Często piszecie, że was nie będzie, a na imprezie jest coraz mniej ludzi! Czekam na wasze odpowiedzi.
Tym razem czas imprezy się nie zmieni, chcę zobaczyć co napiszecie, więc zapraszam na 19:30!
Nie przygotowałam tematu imprezy, zawsze temat czegoś dobierałam do danej chwili. Teraz nawet nie wiadomo czy mamy zimę, czy wiosnę. Jakoś tak nic nie pasuje mi na teraźniejszy temat. Postaram się za tydzień coś wymyślić. Czekam na was!


Będziecie? O której godzinie najlepiej organizować imprezy?


Link pojawi się po rozpoczęciu imprezy.

________________________________________________________________________

Ojej, ale nieudana impreza! Po tym jak wszystkich wywaliło już prawie nikt nie wrócił, niektórym osobom zepsuła się walka i jakieś pół godziny byłam sama z marikszą.

Tego screena zrobiłam zaraz po rozpoczeciu imprezy. Podejrzewam, że tylko część jest z bloga.
Tu sobie gramy w quiz prawda lub fałsz. To chyba pierwsze pytanie.
Naszą pierwszą grę zwyciężyła użytkowniczka oli1118, mam nadzieję, że jest obserwatorem. Gratuluję!
Tutaj już walka na ubrania. Uwaga, uwaga... działała! Jak widzać trzy zwycężczyne w tym ja, gratulacje!

W walke grałyśmy 2 razy, w trzeciej rundzie drugiej gry wszystkich wywaliło. Najpierw były tylko 4 osoby, ale kilka innych także przybyło. 
Fotka z wszystkimi. Widać tych, którzy wrócili po rozłączeniu! Wszyscy wyglądają super!
Niestety wszyscy nas opuścili. Tylko ja i mariksza zostałyśmy do końca!

 Byliście na tej imprezie? Zapraszam za tydzień!


11 komentarzy:

  1. Och, nie będzie mnie. Cóż, będę czekać do kolejnej soboty, życzę Wam miłej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wpadnę :) Myślę że godzina w porządku, bo mam wolne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety jestem umówiona, więc raczej nie przyjdę :) Ale wszystko może się zdarzyć :)
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Może będę, ale szkoda, że żadnego tematu nie ma. :c
    kruha

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę przyjść. Nie będzie mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, ze godzina jest ok. Jak wyrobie się z lekcja to wpadne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo. raczej będę. Godzina nie jest najgorsza, ale myślę, że równie dobrze imprezy mogłyby odbywać się o 20.00 ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście impreza nie należała do najbardziej udanych, ale przez te 15 minut kiedy uczestniczyłem było fajnie. Gry działały, więc ok :D Szkoda, że nie było żadnego tematu.

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie było tak źle! :D Oprócz tego, że w walce nas rozłączyło, naprawdę mi się podobało :3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!