Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Oceny apartamentów
Ocena wnętrza nikiwi2458
Klaudialigenza: Nowoczesne i niezagracone. Kolorystyka jest świetna. Moja ocena : 4/5

missmariksza: Dobrze i nowocześnie zagospodarowane wnętrze. Dodałabym jedynie jakąś roślinę. 4/5

Ocena wnętrza DzikaNaomi
Klaudialigenza: ŚLICZNY widok za oknem! Bardzo ładnie zrobiłaś balkonik. Jednakże zmniejszyłabym leżak, gdyż jest za duży. 4/5

missmariksza: Tak jak już oceniła moja poprzedniczka okno i widok jest wspaniały. Stanowczo za duży fotel-leżak. 3,5/5

Ocena wnętrza Weronikao99
Klaudialigenza: Ale ponuro. Pokój nie w moim stylu. Po za tym jest tu pusto. Dodałabym jakiś dywanik. 3/5
missmariksza: Wiem, że lubisz taki klimat, lecz brakuje mi tu czegoś. Dla mnie wnętrze musi nabrać charakteru, a tu go nie widać. 3/5

Ocena wnętrza anetka1004
Klaudialigenza:  ooo nie! Co za bałagan. Nic do siebie nie pasuje, wszystko jest na sobie. W każdym razie widać, że w pokoju coś się dzieje. Dlatego 2/5 : )

missmariksza: Hmm, jakoś tak wszystko z innej beczki. Jeśli to pokój zabaw to rozumiem, może być bałagan w chwili bawienia:) 2/5

Ocena wnętrza glucik...
Klaudialigenza: Elegancko i schludnie. W pokoju panuje porządek. Tylko nie do końca rzeczy są w dobrym rozmiarze. 3.5/5

missmariksza:  Spójrz: wazony są  wielkości komody, na której stoją, koniecznie zmniejsz je, to samo lampka. Musisz popracować nad wielkością poszczególnych mebli i dodatków, a wnętrze będzie wyglądać lepiej. 3/5

13 komentarzy:

  1. Zagłosowałam :) Pierwsze wnętrze najlepiej wykonane~!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem nieco zawiedziona, gdyż w zgłoszeniu napisałam:
    ,,Lewa strona Apartamentowca, pokój drugi od góry (taki z witrażami-kotami)"
    A został oceniony zupełnie inny pokój. którego absolutnie nie chciałam oceniać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ocenki: 4,3,2,1,4. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 pierwsze super, może w 1 poprawiłabym widok za oknem, jakieś drzewa może czy coś, a w drugim do pokoju dałabytm roślinę. Inne są okej, czerwony mi się najmniej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam :) Zgadzam się z waszymi ocenami.

    OdpowiedzUsuń
  6. w zasadzie zgadzam się z ocenami ,może po za tym ,że szezlong nie jest za duży. Za duża za to jest sukienka wisząca w tle

    OdpowiedzUsuń
  7. Zagłosowałam. 2 pierwsze apartamenty najlepsze. Oceny sprawiedliwe i się z nimi zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z opiniami, ale na boga "fotel-leżak" i "leżak" nazywa się poprawnie szezlong. Tak jak wyżej wymieniła jakaś użytkowniczka.
    Pozdrawiam
    domka190

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam. Najbardziej podoba mi się 2 wnętrze.

    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  10. W większości zgadzam sie z ocenami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się numery: 1, 2, 5
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!