Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pożegnanie
To mój ostatni post na tym blogu. Zrezygnowałam z pracy redaktora. Nie chcę wykręcać się szkołą czy zbyt dużą liczbą obowiązków. Po prostu jakoś wszystko zaczęło mnie ostatnio przerastać, więc postanowiłam z czegoś zrezygnować. Tym "czymś" okazał się QoF. Wiem, że to trochę nie fari w stosunku do właścicielek i czytelników, przepraszam.
Wiążę z tym blogiem bardzo miłe wspomnienia. Tu po raz pierwszy stworzyłam aranżację wnętrza i, ku mojemu zdumieniu, obserwatorom spodobało się to co robiłam. Dziękuję za wszystkie komentarze, te pełne pochwał i te bardziej gorzkie.


______________________________________________

20sd na zakup mebli z listy życzeń wygrała nikitaposh1! Gratuluję. 
(wybierz na listę życzeń meble za 20sd, masz na to 48 godzin)

9 komentarzy:

  1. Julio-szczerze, to miałam kroplę nadzieji, że ten post w końcu nie pojawi się. W każdym razie dziękuję za Twój wkład w QoF. Jesteś wspaniałą i mądrą młodą osobą, która jak tu wspomniałaś wcześniej, nie kręci. To dlatego zostałaś przyjęta na blog, Twoje zgłoszenie w castingu oczarowało mnie sposobem w jaki się zaprezentowałaś.
    Z chęcią czytałabym dalej Twoje posty i oglądała wspaniałe aranżacje.
    Nie lubię pożegnań... W dodatku kiedy z redakcji odchodzi ktoś na kogo można było zawsze liczyć, ściskam kochana. Trzymaj się, wpadaj do nas w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze odchodzisz. Będzie cię tutaj brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda. oglądałam twoje posty na QOF

    OdpowiedzUsuń
  4. Wielka szkoda, twoje aranżacje były wspaniałe. No ale to już twoja decyzja. Życzę ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda. Fajnie czytało się Twoje posty i brało z nich inspiracje. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne pożegnanie :C Szkoda, że odchodzisz, Twoje posty były bardzo fajne. Rozumiem Twoją decyzję ;)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, szkoda :c Może jak sobie wszystko ułożysz to wrócisz?

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie, co tak wszystkich wywiewa. Twoje posty były świetne, zawsze tak wszystko estetycznie dobierałaś. No cóż, żegnaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, ale rozumiem Cię
    sunflower

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!