Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza #5
Hej, dzisiaj czas na metamorfozę, którą przejdzie denger13. Przepraszam Was za krótkie opisy, ale mam teraz nawał pracy związany ze szkołą i stardoll.

 Przed:Stylizacja średnia. Nie podoba mi się połączenie tej torebki i bluzki.
Po:Stylizacje stworzyłam elegancką. To połączenie bieli z czernią.
Przed:Makijaż jest całkiem ok. Fryzurka jest ciut za niski i policzki są krzywo pomalowane.
Po:Makijaż klasyczny, pasujący do stylizacji.

Lepsze przed czy po?
Piszcie swoje opinie w komentarzach!

10 komentarzy:

  1. Zdecydowanie lepiej po, chociaż makijaż przed również mi się podobał :) Ogólnie metamorfozę uważam za udaną.

    OdpowiedzUsuń
  2. przed strój jest okropny. makijaż trochę lepszy.
    po: cudny strój, elegancja z klasą <33
    makijaż również świetny szczególnie rzęsy.

    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie to udana metamorfoza, chociaż przed nią doll też wyglądała dobrze
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę brwi ma straszne. Lepiej po!

    OdpowiedzUsuń
  5. Doll ma wyraz twarzy takie "wtf człowieku". Ta kurtka w rece jak dla mnie nie potrzebna. I tak lepiej po

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej po, choć ten blazer w ręce dziwnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak i tak było ładnie. Fakt, blazer dziwne wygląda w ręce...

    klarunka86

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!