Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza #5
Hej! Piszę do Was tego posta z łóżka, bo jestem znowu chora, głupie -20`C. Ale przychodzę do Was z nową metamorfozą, którą przejdzie iga777.

Przed:Jest słabo, to tylko bluzka i spodenki nawet butów nie ma. Nie ma za bardzo co tu oceniać.
Po:Masz maleńką szafę więc tylko to udało mi się stworzyć. Nie znalazłam też innych pasujących butów.

Przed:Tu trochę lepiej, ale też nie za dobrze. Policzki krzywo pomalowane.
Przed:No nie mogłam poszaleć masz mniej niż jedną stronę kosmetyków jedyne to coś mi się udalo wyczarować.

Lepiej przed czy po?
Piszcie swoje opinie w komentarzach!

21 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o strój to zdecydowanie lepiej po. Przed było naprawdę bardzo słabo. Po stylizacja też nie jest najwyższych lotów, ale ma już swój poziom. Teraz makijaż. Muszę przyznać, że bardziej podobało mi się przed. Tylko dlatego, że nie przepadam za czerwoną szminką i gdy ją widzę automatycznie psuje mi to makijaż. Jednak oceniając całokształt to na 100% lepiej po.
    Pozdrawiam, AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ocenę, ale nie udało mi się stworzyć czegoś lepszego, ponieważ szafa użytkowniczki była bardzo mała a w salonie piękności miała 1 stronę. :)

      Usuń
    2. Widziałam, przeglądałam jej szafę i trudno byłoby stworzyć stylizacje nie mówiąc o makijażu.

      Usuń
  2. Wszystko zdecydowaniePO!
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie, zdecydowanie lepiej PO, aczkolwiek stylizacja mogłaby być ciut lepsza. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej po, zważywszy na to, że ma dość mały wybór ubrań. Makijaż i fryzura też, lecz na twoim miejscu zostawiłabym usta bez szminki. :)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepiej po, ale gdyby stylizacja przed była dopracowana to byłaby świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wg mnie stylizacja jest lepsza po, a makijaż przed metamorfozą
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie lepiej po :>
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  8. Udana metamorfoza, dollka wygląda o wiele lepiej PO.

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż i ubiór lepiej po

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój przed był bardzo slaby, po jest zdecydowanie lepiej. W makijażu przed podobają mi się włosy, ale ogólnie lepiej po :) Udana metamorfoza.
    Zycze szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś mi też przeprowadzić metamorfozę ? ♥ ArwenCandy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zgłosić się tak, najeżdżasz na okienko po prawej stronie ekranu "To przyjmujemy zgłoszenia" i wybierasz "do metamorfozy doll" i zapisujesz się do mnie lub do innych robiących metamorfozy. :)

      Usuń
  12. Ślicznie, oczywiście "po" przed hmm... nie ma co oceniać

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, ja :>, masakra. Od razu biegnę z wyjaśnieniami: od kilku miesięcy nie wchodzę na stardoll (może jedynie w sprawach typu odpisanie na komentarz, prezentacja itp.), a swoje konto powierzyłam jak na razie pod opiekę zaufanej koleżanki. Stylizację (nie bd jej tu hejtować, bo jest ona wręcz początkująca w tych sprawach, dobrze, że nie zrobiła kiczowatej małpki, jak to niektórzy mają w zwyczaju) stworzyła ona. Byłam ss zaledwie 2-3 razy "do spróbowania", więc NIE DZIWCIE SIĘ moi kochani, że szału nie ma :). Ale szczerze, koleżanka, która przejęła moje konto jest wspaniała, a w rzeczywistości ubiera się cudownie, jest mądra, śliczna, kochana i piękniejsza od wszystkich pikseli na świecie i to się dla mnie liczy ♥



    iga777

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My jako komentatorzy powinniśmy ocenić całokształt metamorfozy i mam na myśli, przed, po. Jak na kogoś początkującego, idzie jej naprawdę dobrze. Może to zabrzmi zbyt 'nieuprzejmie' ale dlaczego nam ją opisujesz? W 99% mamy to gdzieś. : )

      Usuń
    2. Nie opisalam jej dokładnie, bo mysialabym zalać komentarz masą synonimów :}. A pewnych czynów nie umiem wyjaśnić, przynajmniej zrobiło jej się miło, kiedy to czytała ;>

      Usuń
  14. Na pewno lepiej ''po'' przed to jakaś masakra ;/ Ale makijaż mi się podoba i przed i po ;)

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że nie miałaś z czago wybierać, ale jest super! Zdecydowanie udana

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!