Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł na długą, czarną i połyskującą spódnice.
Witam Was z powrotem tym razem będzie to "pomysł na". Mam do Was bardzo ważne pytanie. Czy chcecie żebym w tego typu postach umieszczała rzeczy pochodzące ze starbazaru? Tak więc możecie zobaczyć już po tytule co jest moim następnym hitem. Jest to prześliczna spódnica, powinna zająć miejsce w każdej szafie. Wiem, że ta spódnica nie jest dostępna dla wszystkich, ale można znaleźć inne zamienniki. Zapraszam wiec do stylizacji.

Stylizacja I                                                         Stylizacja II                                                     Stylizacja III
Bluzka-Frankie Morello                            Naszyjnik-Bonjour Bizou                            Blazer-Bonjour Bizou
Naszyjnik-Young Hollywood                             Body-Voile                                           Naszyjnik-Decades
Pasek-Wild Candy                                       Pasek-Wild Candy                                               Top-Archive
Bolerko (?)-Saint Laurent Paris                     Spódnica-Royalty                                        Spódnica-Royalty
Spódnica-Royalty                                        Torebka-Callie`s Picks                  Torebka-Saint Laurent Paris
Buty-Le                                                   Buty-Christian Louboutin                                     Buty-Nelly.com
                                                                   Okulary-Monte Carlo 


Chciałabym Was też przeprosić za to, że marki ubrań są dziwnie rozmieszczone i mają inny kolor. Ja robię wszystko równo i dokładnie to blogger wprowadza zmiany i mnie to strasznie denerwuje, bo jak się napracuję to i tak to wygląda okropnie. Dlatego myślę, że od następnego posta będę inaczej pisać. Dziękuję.
Podoba Wam się?
Piszcie swoje opinie w komentarzach!

22 komentarze:

  1. Mi się podoba tylko druga stylizacja. W pierwszej, za dużo brokatu, akcent różu z butów nie bardzo pasuje, a na ostatniej ta żółć mnie razi. Podsumowując jest okej, ale mogło być lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ocenę, postaram się w następnym poście zrobić lepsze i bardziej dopracowane stylizacje. :)

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać że fajnie połączyłaś spódnice ze swetrem, podoba mi się kolorystycznie, no i śliczna twarz. Trzymam Cię za słowo! : )

      Usuń
  2. Czy chcecie abym w pomyśle na dodawała rzeczy ze starbazaru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o 'główną rzecz' z którą robisz wszystkie stylizacje, to lepiej żeby była ze Starplazy, dodatki i reszta to już Twój pomysł, niech będzie nawet DECOR. Takie moje zdanie. : )

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ciekawy pomysł zastanowię się nad tym, mam mało mebli, ale mogłabym robić to w apartamentach innych użytkowniczek za ich zgodą.

      Usuń
    4. O te decor to chybo chodzi o to, że możesz użycz czegoś, aby zrobić ciekawe nakrycie głowy, podrasować torebkę lub bluzke itd.

      Usuń
  3. Hm, w sumie wszystkie stylizacje są niebanalne, ale najbardziej przypadła mi do gustu dwójeczka :)

    iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha, wczoraj... kupiłam sobię tę spódnicę (no w sumie nie ja XDD). W sumie miałam całkiem inny pomysł na nią, dałabym czerwone dodatki. Twoje też są super, najbardziej podoba mi się pierwsza, a w ostatniej blazer nie pasuje do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama spódnica mi się nie podoba... a w sprawie stylizacji to zgadzam się z Kasią

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej przypadła mi do gustu druga stylizacja :)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne użycie spódniczki. Spódnica jak dla mnie sama w sobie nie jest zbyt ładna, a ty wyczarowałaś z niej piękne stylizacja :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi sie pierwsza stylizacja. A jeśli chodzi o ubrania to lepiej, żeby główne ubranie było w starplazie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja jest najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeci pomysł najlepszy.Osobiście nie mam żadnej maxi w szafie,ale może kiedyś zakupię
    loloSrebro

    OdpowiedzUsuń
  12. super
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi się trzecia stylizacja
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się stylizacja 3, ale wszystkie są ładne;)

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładna spódnica, najbardziej podoba mi się druga stylizacja. Hm, wolałabym stylizacje w których główną rolę odgrywałaby rzecz dostępna w Starplazie :) Być może zachęcisz mnie do jej zakupu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!