Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
dziękujemy!



Kochani!


Wreszcie z Waszą pomocą udało nam się przekroczyć magiczną liczbę 1000 obserwatorów!
DZIĘKUJEMY Wam wszystkim za to, że jesteście tu z nami.
Bez Was pewnie już dawno nie było by nas...
Dlatego też chcę podziękować wszystkim redaktorom, którzy od początku zaczęli z nami tworzyć QoF. Dziś części z nich nie ma już w załodze, lecz mam nadzieję, że czytają nasz blog z tej drugiej strony jako obserwator i równiez cieszą się z naszego małego sukcesu.
Dziękuję redaktorom, którzy obecnie wkładają w naszą stronę dużo swojego wolnego czasu, tworząc artykuły, na które mam nadzieję z zainteresowaniem wyczekujecie drodzy czytelnicy.
Dziękuję również wszystkim odwiedzającym nasz blog, tym, którzy cichutko wchodzą, że nawet ich tu nie widać, ale przede wszystkim dziękuję osobom, którzy po każdej swojej wizycie składają wpis w komentarzu. To dla nas, redaktorów, jest bardzo motywujące. 

Dziękuję sponsorom, którzy od początku wspierali nas różnymi kwotami, dziękuję również za wszystkie powierzone nam reklamy, bo to za ich zakup mamy część funduszy na  konkursy i loterie. 

Wczoraj odbyło się huczne party (z nagrodami), które poprowadziła i sponsorowała Karolina/ Anndoll88, nasza partnerka medialna. Ta impreza była w planach już od tygodnia, nie wiedziałam nawet, że w czasie jej trwania liczba obserwatorów wzrośnie do 1000. DZIĘKUJĘ!

Do soboty trwa loteria partnerska, z blogiem ciekawszy-stardoll.blogspot.com na którą zapraszam, niestety ale bez tej loterii  nie osiągnęlibyśmy w tak krótkim czasie tylu obserwatorów. Dziękuję właścicielce za szybką zgodę na jej opublikowanie.
Dziękuję również pozostałym partnerom, którzy w mniejszy lub większy sposób przykładają się do tego, że nasz blog wzrasta.

Dziękuję Wam drodzy obserwatorzy, że polecacie nasz blog nie tylko w swoich prezentacjach.
Mam nadzieję, że będziecie trwać z nami zawsze
 i wkrótce doczekamy wspólnie kolejnych magicznych liczb. 

Jak wiecie z okazji przekroczenia 1000 obserwatrów już od dawna czekają na Was dwie loterie: 
Jesli ktos z Was nie zdążył zgłosic się do tych loterii to zapraszam.
Wyniki podam w środę.

Przygotowałam dla Was mały przegląd statystyk odwiedzin i funkcjonowania QoF.



47 komentarzy:

  1. To miłe, że jako pierwsza mogę Wam złożyć ogromne gratulacje! Życzę Wam też żebyście szybko zdobyli kolejny 1000 i nadal pisali tak cudowne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Obawiam się, ze jeszcze się zejdzie nim będzie nas kolejne 1000 :)

      Usuń
  2. Największe podziękować należą się Tobie, Iwono. Zawsze jesteś i służysz pomocą. Pamiętam, gdy zaczynałam przygodę z bloggerem, nie ogarniałam wszystkiego, zawsze pisałam do Ciebie, a Ty tłumaczyłaś mi nawet przez pół godziny. Dziękuję, że jesteś i nadal budujesz bloga.
    Nie wiedziałam, że odwiedza nas tyle osób z zagranicy. Widać, jak szybko rosła liczba wyświetleń. Mogę powiedzieć, jako redaktor, dziękuję.
    Widać, iż to Queens of Fashion zostanie kolejnym gigantem, a ja trzymam za to kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko dziękuję za uznanie, jesteś z nami od dawna, a teraz już jako redaktor, nawet więcej, jako administrator. Mam nadzieję, ze nasza współpraca zacieśni się jeszcze bardziej. Dziękuję, ze jesteś z nami.

      Usuń
  3. GRATULACJE! Życzę kolejnego tysiąca! A potem jeszcze jednego i jeszcze...❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, dziękuję! Jesteś z nami od narodzin bloga. Cieszę się, że świętujemy razem 1000 obserw. Jak wiesz, przez to mam coraz mniej czasu na pogaduszki, a brakuje mi ich bardzo. Lecz mam nadzieję, ze rozumiesz moja sytuację i mi wybaczysz ♥

      Usuń
  4. Jestem tutaj od kiedy mieliście jakieś 100 obserwatorów, pamiętem, że byłs "jak urządzić pokój", a ja wtedy miałam em.. biedną i słabą doll (?) i sobie od was zgapiłam XD Po pewnim czasie zaczęłam komentować dla nagrody, ale ten blog bardzo mi się zpdobał i robiłam to, bo pisanie komentarzy i wyrażanie własnego zdania sprawia mi przyjemność. Gdyby nie qof to już dawno nie byłoby mnie na stardollu, nie komentowałabym niczego i nie poznałabym tylu wspaniałych ludzi. Bardzo szybko dzięki temu poprawiłam wygląda, apartament, gardzerobe i nawiązałam przyjaźnie, które w jakiś sposób są powiązane z blogiem (teraz to Tadzi i Sandra tak najbardziej.. i Klaudia, która też tu zagląda). Dziękuję wam za to, nie żałuję spędzonych godzin przed komputerem.Stardoll już troche mniej mnie przyciąga, ale dzięki wam to nie maleje. Gratuluję tej pięknej liczby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (pfu zapomniałam)
      QOF to jak dla mnie najlepszy blog, tu zawsze jest miła atmosfera, fajni ludzie i wgl jest ciekawie. Cieszę się, że mogę tu pisać. Życzę dalszych sukcesów i o kilka zer więcej!

      Usuń
    2. Aniu, jesteś kolejną rozgadaną-rozpisaną osobą na naszym blogu. Dziękuję Ci najpierw za motywujące komentarze, a teraz, za to że scalasz nas wszystkich na imprezach i wtorkowych pogaduszkach. ♥

      Usuń
    3. W sumie to ja nawet za dużo mówie i zawsze to co mi ślina na język przyniesie. Zostałam spawaczem. *swag XD* Bo ja w sumie... lubię dużo pisać.

      Usuń
  5. Aaaa gratulację! :)
    Ja chciałam tylko dodać że brawa należą się Tobie, jesteś osobą spokojną, miłą, w moich oczach, nigdy nie denerwującą się. :p Traktujesz wszystkich równo i starasz się jak najlepiej urozmaicić bloga. Angelika poleciła mi QoF i ani przez chwilę nie żałowałam obserwacji. Oby z roku na rok, nawet NIE! Z miesiąca na miesiąc, liczba obserwatorów wzrastała o setki, tysiące, miliony! :D
    Całuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, dziękuję! Ja sama niestety dawno zamknęłabym blog gdyby nie redaktorzy oraz wszyscy Ci którzy tu z miłą chęcią wpadają. Osoby, które sa z nami od dawna pamiętają moje chwile zwątpienia. Jednak to dzięki obserwatorom i ich motywujacym komentarzom jesteśmy nadal i nie myślimy o zamknięciu strony.
      A co do Angeliki to brakuje jej tutaj ♥

      Usuń
  6. Mimo, że od dawna tu nie piszę, na stardoll nie byłam od wieków - to i tak tu zaglądam ;>. Dużo blogów o stardoll upadło w ostatnim czasie, a wy nadal się trzymacie i jesteście numerem jeden! Największe gratulacje należą się tobie oraz marikszy, bo mimo chwil słabości nie poddałyście się i ten post jest tego efektem :). Mam nadzieję, że kolejne zero już niedługo :*.
    iga777

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna rozgadana, żywiołowa, miła osóbka - Igo brakuje Cię! ♥ Cieszę się, ze pojawił się tu Twój komentarz, teraz wiem, ze nadal jesteś z nami:*

      Usuń
  7. Gratuluję !
    Blog naprawdę zasłużył na tyle obserwatorów. Jestem tu od niedawna (tak jak na stardoll), ale QOF jest jednym z moich ulubionych blogów o stardoll. Artykułu są pisane w sposób ciekawy i łatwy. Stylizacje publikowane są przepiękne, a na ciekawe rozwiązania sama bym nie wpadła. Bardzo zasłużyłyście na 1000 obserwatorów. Oby tak dalej. Do przodu. I dajmy z siebie wszystko.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, nie tak od niedawna, już obserwujesz nas jakiś czas, pamiętam Twoje pierwsze komentarze. Fajnie, ze piszesz to co myślisz i że jesteś z nami.

      Usuń
  8. Jeej Gratuluję <3 Uwielbiam ten blog i bardzo się cieszę, że aż tylu ludzi go czyta ! Naprawdę to wielkie osiągnięcie ;] Jeszcze raz Gratuluje <3

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze nasza załoga równiez cieszy się z tego. Super, że pojawiłaś się u nas ♥

      Usuń
  9. Gratuluję! Wasz blog jest świetny, zaglądam na niego codziennie, choć nie komentuję :) Ale może akuratnie zacznę? Pomyślę o tym. Jest tu wiele ciekawych artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ze wpadasz tu. Wiem jednak, ze wszyscy mają niewiele czasu na komentarze, szczególnie jak juz piszą na jakims blogu. Ale wiem, że jeśli piszemy na czacie, to i w komentarzu będę czytać Twoje opinie na dany temat.

      Usuń
  10. Iwonko, gratuluję!
    Jestem tu z wami od dawna, choć nie komentuję (nie jest to moje ulubione zajęcie) widzę jak blog się rozrasta. Cieszę się z Waszego sukcesu ;)
    Życzę Wam aby liczba obserwatorów rosła w zastraszającym tempie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anito dziękuję! Jesteś kolejną osobą, której brakuje na naszym blogu. Życzę Ci więcej wiary w swoje możliwości. Bo jesteś wspaniałą osobą i znasz się na wielu rzeczach. Cieszę się, że świętujesz z nami ten sukces, choć jak byłaś jeszcze w naszej załodze myślałam, ze będziemy go świętować ze strony redakcji ♥ Dziś wiem, ze na duzy sukces potrzeba wiele czasu.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Klaudio poznałam Cię jakoś na początku bloga, lecz nigdy nie pomyśłałabym, ze będziesz chciała kiedyś z nami go współtworzyć. Wiem, że chcesz czegoś więcej i osiągniesz to bo dążysz uparcie do celu. Mam nadzieję, ze realizujesz się jako redaktor, szczególnie w aranżacjach. Pamiętaj o tym, aby wychodzic z czymś niecodziennym do czytelników ♥

      Usuń
  12. My też dziękujemy, że w ogóle stworzyłaś tego bloga :) ♥.♥

    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szczerze, to miałam jedynie tu pomagać:)

      Usuń
  13. WIELKIE GRATULACJE DLA WAS! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również za wszystkie komentarze, szczególnie za te, które nawiązują do dalszych konwersacji ♥

      Usuń
  14. Gratuluję, świetny blog :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję; I dziękuję że tak świetnie prowadzisz ten blog;
    lalagaga4567

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dziękuję! Czy prowadzę świetnie? -nie wiem... Najważniejsze abyśmy wierzyli w to co robimy, a sukces sam nadejdzie ♥

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Karolino ściskam i bardzo Ci dziękuję za to, że pojawiłas się na naszym blogu ♥ Za wszystkie rozmowy i motywacje do działania.

      Usuń
  17. Ja równiez bardzo Ci dziękuję! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! QoF to mój ulubiony blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie mów. Wystarczy tych słodkości.♥ Dziękuję!

      Usuń
  19. Gratulacje! Oby tak dalej i żebyśmy niedługo świętowali 2000 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki !
      Może do kolejnej zimy zbierzemy taką ilość obserwatorów, a jesli jakimś cudem uda się wcześniej to naprawdę będzie sukces :)

      Usuń
  20. Gratuluję takiej ilości obserwatorów :) Załapałam się na zdj. :D W związku z tym że blog bardzo mi się spodobał będę tu częstym gościem, zostawiającym po sobie ślad.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję!Wiadomo że taki wspaniały blog musi mieć dużo obserwatorów,ale 1000 to superowo!Jeszcze raz gratuluję i życzę kolejnej porcji obserwatorów!Zrobiliście wiele na tym blogu i macie wynagrodzenie!Gdy spoglądam wstecz wzruszam się<3Kolejny raz GRATKI!!!!Wielkie Bravo!Dziękuję że jesteście na tym blogu i zawsze o nas pamiętacie!Nie wiem jak inni,ale ja was kocham<3Raz dziesiąty gratuluję!Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Pamiętam jak pierwszy raz odwiedziłam ten blog. Polubiłam go za miłą i serdeczną atmosferę. Jest to jeden z nielicznych blogów na którym nie czuje się obco. Dziękuję Wam za to! Życzę powodzenia i dalszych sukcesów, bo na pewno będzie ich sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha, a właśnie - mają szczęście te, które załapały się na zdjęciu, będzie to mega pamiatka na kolejny tysiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  24. A pamiętam jak miał 20 obs. :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!