Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
GIFT-O-METTER 1000 obserwatorów
Kochani, nadszedł czas aby podać wyniki zapowiadanego od bardzo dawna Gift-o-mettra. 
Nie było wcale łatwo zdobyć taką ilość obserwatorów, ale dzięki Wam wszystkim udało nam się!
( poprawiłam jakość screenu, bo niestety poprzedni był nieestetycznie wykonany, ale wraz z upływem czasu nauczyłam sie tego i owego i mam nadzieję, że jakość bloga pod względem estetycznym jest coraz lepsza)

Z komentarzy do tej loterii >>> KLIK<<< wylosowałam:


Podaję nr komentarza - nick osoby - nr wygranej rzeczy 
64 - agatas99 - 1  
92 - nati_678 - 2 
120 - rihanna7755 - 3 *
82 - MalaOla2002 - 4
16 - VanicaBloom (skasowałaś swoje zgłoszenie -jak mam to rozumieć?) - 5 *
117 - Gwiazda_18 - 6
73 - Sapciaaa - 7
155 - xXVampireeXx.. - 8 *
189 - Renesmeeeeeee -  9
225 - CarmelElectra - 10 *
24 - chomiska ( kolejna osoba, która wykasowała swoje zgłoszenie
-jak mam to rozumieć?) - 11 *
104 - ArabelaRoyal - 12
116 - Vanneska1122 - 13
2 - NewElizaphetOne - 14 *
14 - aldona.m - 15
84 - sunny_maluks - 16 *
94 - zgłoszenie powtórzone, więc wzięłam kolejną osobę niżej czyli -carolla- -17 *

* - nagroda odebrana

GRATULUJĘ!

EDIT: Co do osób, które wykasowały swoje zgłoszenia jestem zdziwiona ponieważ wiem, że obserwują QoF, dlatego też mimo iż komentarze zostały skasowane otrzymają one wylosowane rzeczy!

W ciągu 3 dni zgłoście się do mojej księgi gości >> missmariksza <<po odbiór nagród. 
( nagrody można odebrać tylko na swoje konto)
--------------------------
W ciągu 24 godzin podam wyniki loterii o puli 1000 sd

15 komentarzy:

  1. Hahaha, współczuję jednej osobie, która straciła piękną sukienkę z Antidote :D

    Gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja :D
      PRAWDZIWA BLONDYNKA
      ale jednak dostanę tę nagrodę:)
      chomiska

      Usuń
  2. Nie rozumiem tych skasowanych zgłoszeń.
    Wiedziałam, że mi się nie uda.
    Gratuluję wszystkim wspaniałych nagród, są wspaniałe *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że nic nie zdobędę :CC

    Karolkaa33

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety mi się nie udało :) Ale ogromne gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. |A ci co mieli skasowane zgłoszenia to dostali nagrodę, bo nie rozumiem ;/
    Gratulacje ;]

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie udało mi się, trudno. Gratulację! :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!