Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Męski punkt widzenia
Witam Was i na wstępie bardzo przepraszam za zeszłotygodniową nieobecność która spowodowana była spontanicznym wyjazdem w góry. Przez ten czas mogłem przemyśleć sobie kilka spraw ale także stworzyć specjalnie dla Was stylizację w którą włożyłem całe swoje serce. Nie każdemu może się spodobać połączenie tego odcienia zieleni z żółcią ale ja lubię nietuzinkowe rozwiązania. Popracowałem również nad wyglądem mojej doll. Nowa fryzura z promocji stardoll przypadła mi do gustu i za inspirowała mnie do stworzenia naturalnie rudej piękności. Podoba Wam się?




8 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja ale jak dla mnie te włosy są strasznie kiczowate, ich wykonanie jest mało naturalne. :(
    Kapelusik dałabym w rączkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja i ten rudy też tutaj pasuje. Masz tą fryzurkę, ja doładowałam kilka godzin przed promocją XD

    OdpowiedzUsuń
  3. nie specjalnie podoba mi się całości

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, ale zdjęłabym kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie :) Fryzurka jest fajna, tylko trochę brzydko wygląda na nich ten kapelusz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmieniłabym buty, ale ogólnie mi się podoba
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się podoba połączenie żółtego z tą zielenią, jest świetnie. Fryzura również pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna stylizacja, ale włosy tutaj źle leżą.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!