Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Impreza+relacja
Hej, ten tydzień ferii mogę uznać za bardzo zmarnowany, bo co ja właściwie robię? Rysuję, oglądam anime, piszę na fb, rebloguję tumblra... nic pozytywnego i przydatnego. Po prostu chciałam przeznaczyć (a raczej muszę) ferie na czytanie lektury. Co prawda czytałam już na konkurs kuratoryjny, ale tylko streszczenie.  Teraz tak właściwie przez ostatnie 2 dni przesiedziałam na facebooku. Ja na dworze byłam tylko 2 razy! XD Bo w sumie nie lubię zimy, zimna, śniegu i wszystkiego podobnego (a ja jestem zimorodkiem, z lutego). Kiedy po feriach będę wracać do domu po szkole zamieszkam przy kaloryferze. 


Chciałabym wszystkich serdecznie zaprosić na imprezę, ktoś ostatnio pod zaproszeniem napisał, że szkoda, że nie ma tematu, a więc... temat jest! Może wziął się z tego super-uroczego endingu Chuunibyou demo koi ga shitai Ren lite (tutaj), może z karnawału w poprzedni piątek w mojej szkole. 
Tematem przewodnim jest KARNAWAŁ!
Macie duże pole do popisu, liczę na zaskakujące i niepowtarzalne stroje. Nie muszą to być stroje prosto z Rio, możecie przebrać się za ulubioną postać. Po prostu przestawcie się na tryb super kreatywni. Oczywiście autor najlepszej stylizacji otrzyma nagrodę w postaci 20 stardolarów. Z tego co pisaliście godzina wam odpowiada, więc zapraszam o 19:30!
Czekam i jestem ciekawa waszych stroi!




__________________________________________________________

Impreza właśnie się zakończyła, może nie przyszło zbyt wiele osób, ale jak dla mnie było okej. Przepraszam za tą panią na wszystkich screenach, nie dała się wywalić z imprezy. Znów trochę posiedziałam sama, ale w sumie i tak miałam otwarte pełno kart, na wszystkich jakaś wiadomość czy coś. Zastanowię się nad organizowaniem imprez troszkę wcześniej, ale nie wiem czy ja zdołam to robić. No cóż, zapraszam na relację! 

Tutaj początek i wszyscy którzy przyszli. Widzę, że chyba tylko 2 lub 3 osoby przebrane pod temat.
Na początku zagraliśmy w prawda/fałsz aby troszkę się rozruszać. Tę grę zwyciężyła minerwaaa, gratulacje!
Tu drugi raz gramy w prawda/fałsz. Tym razem zwyciężyła kruha. Gratuluję!
Jedni chcieli walkę, inny prawda/fałsz trzeci raz, a że nie doszliśmy do porozumienia to włączyłam quiz. Zwyciężczyniami są kesha077 i kruha! Gratulacje dziewczyny!

Tu reszta zabaw czyli nasze kalambury i walka na ubrania. W walce zwyciężyła kruha, dobra jesteś w te gry! Gratulacje! Walka się znowu zacięła, połowa sposób nie widziała drugiej połowy.
A tu jeszcze screen urwisów, dziewczyny dostały łapki za udawanie pieseła, stardoll blokuje "uszanowanko". Ja potem też dostałam najprawdopodobniej za napisanie Skype.

Zwyciężczynią najlepszej stylizacji tej imprezy zostaje
minerwaaa!
Zachwycił mnie jej strój wydaje mi się, że barokowej królowej.
Gratulacje, zgłoś się do mnie w ciągu 3 dni.

Byliście? Podobało wam się? Jaki temat chcecie za tydzień?

14 komentarzy:

  1. Też wydaje mi się że będę :)
    "I ten moment kiedy próbujesz przeczytać Chuunibyou demo koi ga shitai Ren lite ;-;"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://translate.google.pl/#ja/en/Chuunibyou%20demo%20koi%20ga%20shitai%20Ren%20lite mniej więcej tak, ale koi to takie koj a nie koblablablai

      Usuń
  2. Aniula podaj nick osoby, która z poprzednich pogaduszek wygrała 25 sd, bo nie wiem komu mam wypłacić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. p.s. są takie pióra na głowę, zobaczcie "uk barbie 2013", kosztują 2 sd i są różowo-żółte. Może komuś się przyda

    OdpowiedzUsuń
  4. Znów mnie nie było
    edka2929

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam przez chwilę, ale później straciłam dostęp do internetu : (
    Przyzwyczaiłam się do takiego pecha.
    AgnesMagnes99

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie było mnie bo nie korzystałam z komputera. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!