Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Łowca Stylu

Szczerze przepraszam za to, że dziś troszkę późno post się pojawia.
Aktualnie choruję na nie bycie sobą i na nic nie mam ochoty.
Bez owijania w bawełnę, przechodzę do sedna sprawy.

+++


Na fotografii : Kesha077 / Poland

Na tą stylizację trafiłam przypadkiem, oglądałam sobie ciekawszego i zobaczyłam wyniki konkursu, w którym to właśnie Kesha zajęła pierwsze miejsce.
Od razu zakochałam się w tym zestawie, jest po prostu cudowne.
Genialne połączenie różnych odcieni srebra sprawia, że nie jest nudno.
Bardzo dużą rolę odgrywają tu też dobrze dobrane dodatki, takie jak biżuteria, makijaż czy same włosy.

A wy, co sądzicie o jej stylizacji ?

Pozdrawiam
Alesha49



15 komentarzy:

  1. Mi osobiście się nie podoba, zależy od gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja nie tylko oryginalna, ale i piękna. Ja już na CS zachwyciłam się nią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, cudowna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja! Zasłużona wygrana na cs

    OdpowiedzUsuń
  6. Brdzo ładna stylizacja
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie oryginalne stylizacje, a ta jest prześliczna! I te włoski, atkie urocze!
    P.s. ja też na coś takiego zachorowałam

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest oryginalna, ale te buty jakoś nie pasują, wyglądają jak metaliczne balerinki ze skarpetkami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na bardzo pracochłonną, ale robi też ogromne wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się tak sobie .

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiła ogromne wrażenie. Jest świetna. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna stylka. Bardzo pomysłowa. Tylko zmieniałabym wyraz twarzy. Lecz to tylko mały pikuś :)
    klarunka86

    OdpowiedzUsuń
  13. Oryginalna i odważna
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam mieszane odczucia co do tej stylizacji, ale jest oryginalna, to fakt. Za to makijaż piękny.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!