Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Weekend z izabelach


Postanowione - dział "Weekend z izabelach" został rozszerzony. Teraz zobaczycie tutaj przeróżne rzeczy, które - jak mam nadzieję - Was zaciekawią. Pomyślałam, że będą pojawiały się podrozdziały. Pierwszy to
"Stardoll malowany kursorem myszy", a w nim grafika. Jak już zostało przyjęte - stardoll ma wiele wspólnego z tą dziedziną. Na myszkowych bazgrołach się jednak nie skończy, ale póki co pozostałe działy zostaną owiane tajemnicą. Trwajcie ze mną, a odkryjecie wszystkie moje 'tajemnice'.




A oto co mam Wam dzisiaj do pokazania:



Podsumowując - tematem dzisiejszego posta są lity. Buty kochane przez wiele z nas. Według mnie ich wygląd jest tak przykuwający uwagę, że buty same w sobie są sztuką i świetnymi modelami dla szkicowników, grafików itp.
Na stardoll mamy dostęp między innymi do platform Archive (także Callie's Pics), rudych z Pretty n' Love, tych z Mortal Kiss. Znajdziemy je także w kolorze fioletowym, a nawet galaxy. Jedne są ładniejsze, inne brzydsze - jak kto woli, ale pewnie większość z Was jakieś ma.



Czekam na Wasze opinie w komentarzach oraz życzę Wam udanego weekendu.



16 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, muszę przyznać masz wspaniały talent, dużo bardziej widzę Ciebie w grafice, aranżacjach niż stylizacjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ty je robisz? są suuuper! a najlepsze te pudrowo różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam już na zapowiedzi, że bardzo mi się podoba. Teraz jest jeszcze lepiej. Sam post jest również świetnie napisany. Rysowałaś czy obrabiałaś zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja troche rysuje, ale daleko mi do takich rzeczy! Szczerze, mi już szał na nie przeszedł. są ładne, ale jak to moja siostra mówi "wyglądają jak kopyta" no w sumie troche prawda.

    OdpowiedzUsuń
  5. To fakt! Grafika służy Ci lepiej niż stylizacje. W grafice np. mnie zaskoczyłaś techniką, a w stylkach niczym. Dobra robota, grafikuj dalej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Są wspaniałe czyli ty też jesteś:)Czekam na dalsze posty

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne!
    Na początku myślałam że to zdjęcia!! *_*
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, szczególnie podoba mi się pierwszy model.
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie graficzysz, a posty -niespodzianki sa super:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne!! Podziwiam ludzi którzy tworzą taką grafikę, ja wcale nie umiem. Niestety nie mam litów na Stardoll ani w realu ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!