Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Czarno-białe i surowe wnętrza
Dziś w Starplazie pojawiła się nowa kolekcja Basics Decor, widzieliście już wszystkie meble z tego sklepu. Czas na pokazanie przykładowego ich wykorzystania! Jak sama nazwa sklepu wskazuje przedmioty w nim zakupione mają być pewnego rodzaju bazą, podstawami a dodatki do nich warto nabyć już gdzieś indziej lub wykorzystać starsze rzeczy, które mamy w swoim schowku. Tak też zrobiłam. 



Kupiliście już coś z nowej dostawy Basics Decor?

16 komentarzy:

  1. Jeszcze nic nie kupiłam, bo muszę uzbierać sd. Fajna aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne aranżacje. Właśnie ide na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne aranżacje, właśnie coś idę zakupić ;)

    SzarlotStar

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna aranżacja! Och, co ja piszę, ona jest genialna. Fantastyczny układ kilku stoliczków, kolorystyka i układ detali po prostu powala. Ja wymiękam przy Twoich aranżacjach ♥.

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga aranżacja powaliła mnie na kolana. Jest po prostu idealna, ta kolorystyka, szczegóły, wszystko :) Kupiłam parę rzeczy i jestem zadowolona.

    CzarnaGotka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już kupiłam kilka rzeczy . Co do aranżacji to ta pierwsza jest świetna ;-)
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie, bardzo ładnie :) Chyba coś kupię, ale nie wiem. Jeżeli chodzi o wystrój apartamentu to kompletnie się do tego nie nadaję >,<

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nic nie kupiłam, ale na pewno kupię. Co do apartamentu to ładnie, na pewno takbym nie zrobiła go jak ty

    anetka1004

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie. Ja na razie jeszcze nic nie wykombinowałam z klasycznej biało-czarnej kolekcji Basics Decor :)
    CarmelElectra

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Twoje aranżacje. Są takie delikatne i urocze. Jeszcze nic nie kupiłam, ale już planuję mały remont w apartamencie : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne aranżacje, czekałam aż w Basics pojawi się czarno-biała kolekcja, bo te meble rzeczywiście są świetną podstawą
    sunflower

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie to musi być czasochłonne! No ale cudownie ci to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!