Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
FACEBOOK'OWA LOTERIA
Chcemy ruszyć ze stroną bloga na facebooku, jednak nie damy rady bez waszych lajków. Dlatego po uzgodnieniu z missmariksza postanowiłam zorganizować loterię. Można wygrać wiele ubrań.

Aby wziąć udział wystarczy być obserwatorem bloga i polubić naszą stronę na faceboku (LINK). JEŻELI ZAPROSISZ DO POLUBIENIA ZNAJOMYCH ORAZ JEŚLI BĘDZIESZ NA BIEŻĄCO LAJKOWAŁA LINKI, MASZ WIĘKSZE SZANSE NA WYGRANĄ. 

A jest o co walczyć.








WYNIKI LOTERII: Za tydzień, czyli  27 marca 2013 roku. Kiedy doładuję konto na stardoll. Powodzenia:)

Co do lajków: Napiszcie przy zgłoszeniu imię i pierwszą literkę nazwiska, żebym widziała kto polubił.


7 komentarzy:

  1. Fajne ale w tej loterii nie biorę udziału
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie już od kilkunastu dni :)
    chomiska

    w realu: Dorota Ch

    OdpowiedzUsuń
  3. polubiłam nazwa na fb Gwiazdeczka Stardoll :)
    a na stardoll Gwiazdeczka_952

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :) Na nr 2 zależy mi najbardziej ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jeszcze dzisiaj wejdę na fb to na pewno polubię
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się. Lajknełam :) Podoba mi się numer 2, lub 5. Ja polubiłam jako NiePrzeginajBejbe

    MegaSweetna

    OdpowiedzUsuń
  7. Lajknełam także kilka postów. Ania S. to ja :3 Chciałabym 4 lub 5

    aniula3855

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!