Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kolory nieba, czyli od błękitu aż po indygo.


Niebieski jest kolorem uniwersalnym, można  go łączyć prawie ze wszystkimi kolorami. Ładnie komponuje się z białym.  Dziś pokażę Wam cztery stylizacje z wykorzystaniem ubrań w różnych odcieniach tego koloru. 





1. Prosta, elegancka stylizacja. Czarna spódniczka z baskinką w połączeniu z ciemnoniebieskim topem wygląda świetnie. Do tego czarne szpilki i płaszcz.
Płaszcz/ Miss Sixty, Bluzka/ Basics, Spódniczka/ WOTW, Szpilki/ Velvet Orchid, Plecak/ Arhive
2. Minimalistyczna stylizacja, podoba mi się połączenie tej koszuli ze spódniczką.
Koszula/ Nelly.com, Spódniczka/ It Girls, kopertówka/ Voile, Buty/ Nelly.com
3. Beżowo- niebieska. Nic dodać, nic ująć. Podoba mi się :)
Kurteczka/ Arhive, Bluzka/ UNIQUE, Spódniczka/ Arhive, Kopertówka/ Voile, Buty/ Young Hollywood
4. Idealna na wyjście na miasto. Wygodna, prosta i ciekawa.
Płaszcz/ Arhive, Koszula/ Arhive, Koszula#2/ WOTW, Spodnie/ SD Fashion, Jazzówki/ Basics


Pozdrawiam, Anita/MyMelisaWhite.

7 komentarzy:

  1. 3 stylizacja naj ♥
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje! Masz niesamowity talent do zlepiania ze sobą ciuszków ;p. Najbardziej podoba mi się nr 1 i 3 ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 i 3 naj są po prostu piękne

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post o ubiorze w moim ulubionym kolorze (nawet mi się zrymowało) :) Ładne stylizacje.Wszystkie śliczne,ale tu się z dziewczynami nie zgodzę-mi najbardziej spodobała się druga ;)) To połączenie zwiewnej,białej koszuli z niebieską spódniczką ma w sobie coś magicznego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja oczywiście musiała mnie urzec, przez ten wspaniały płaszczyk. Kocham go!
    Trzecie również jest fenomenalna. te dwie najbardziej do mnie trafiły. Jednak to prawda, połączenie koszuli z Nelly z tą spódniczką wygląda bardzo korzystnie
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza jest śliczna, chętnie bym jej użyła gdyby nie to, że nie mam tego płaszcza. W trzeciej dałabym inną niebieską bluzkę pod spodem, ale ta też może być. Co do ostatniej to nie lubię tych butów, ale reszta jest ok.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!