Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Witajcie!
W dzisiejszej odsłonie mojego cyku zajmę się zwycięską scenerią w konkursie na Najlepszą Scenerię z wczoraj. Wykonała ją cleseudeia (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=36263122), pochodząca z Brazylii. Jest na na Stardoll od 2009 roku i ma 56 poziom.


Chciałabym zacząć od tego, że ta dziewczyna wygrywa na Stardoll od soboty, bo wtedy została CoverGirl. Wracając do meritum sprawy...
Sceneria, którą prezentuję powyżej jest moim zdaniem fajna, prosta i nieudziwniona. Romantyczna, wakacyjna, klucz lecących ptaków w oddali, dobrze ubrana dziewczyna w swoim domu z widokiem na morze. Jak już wspomniałam zwyczajna, ale ciekawa sceneria, gdzie większość rzeczy do siebie pasuje. Zmieniłabym tylko stolik, na którym stoi szampan, bo jednak większość elementów jest drewniana, a ten mebel  trochę kontrastuje. Sceneria jest tendencyjna, nie ma elementu zaskoczenia, dlatego to trochę zaniża moją ocenę i jest to jedyne "ale" z mojej strony. Ogólnie oceniam ją pozytywnie i liczę, że już niedługo skończy się ta okropna zima ;)

MOJA OCENA TO: 9,5/10.

Pomysł czy pomyłka? Oceniajcie i komentujcie :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo piękna sceneria. Oj jak ja tęsknie za latem. na myśl przyszły mi od razu ostatnie wakacje.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak już pisałaś nie ma wogóle elementu zaskoczenia, zwykła praktycznie niczym nie wyróżniająca się sceneria. Ale duży plus za to, że jest o lecie, ja chcę już lato, a przynajmniej wiosnę. Jej pracę oceniam na 7/10, duży plus za lato.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. noo w sumie stworzony fajny klimat... aż by się już chciało to słonko i ciepłą wiosnęę.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna sceneria,choć nie ma elementu zaskoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sceneria,choć nie ma elementu zaskoczenia :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!