Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza doncia2012

Ubiór: Jest delikatnie i dziewczęco. Wszystko ze sobą współgra kolorystycznie - blezer z butami, koszula ze spodenkami, a kopertówka z bransoletką. Oko się nie męczy, wszędzie panuje harmonia. Za ten punkt przyznaję plus. Ciekawy pomysł na DIY: z dwóch pasków ze sklepu Bonjour Bizou za 10 sm, stworzyłaś ładną, prostą torebkę. Na początku pomyślałam, że jest to gotowa kopertówka. Patrząc ogólnie jest bardzo ładnie i nie mam większych zastrzeżeń.
Części twarzy, ich rozmieszczenie i włosy: Twoja doll wydaje się taka czysta, nieskazitelna. Imponuje mi to. Części twarzy są na swoim miejscu, tylko ząbki powinny być ciupkę niżej. Usta i oczy są bardzo dobrze dobrane, ale nos niestety mi nie odpowiada. Włosy są ciekawe, odsłaniają to, co powinny. Nie zmienia to faktu, że za nimi nie przepadam.
Makijaż: Oczy pomalowane są w kolorze czarno-białym, fajnie to wygląda, pasuje do stylizacji. Jak już mówiłam, wszystko jest dokładne i urzekające, także i w tym punkcie.


 Ubiór: Stworzyłam kobiecą, wiosenną stylizację. Przeważa kolor niebieski. Dodałam lekkie akcenty czarnego. Jest prosto, schludnie, ale i  ładnie - przynajmniej według mnie.
Rozmieszczenie części twarzy i włosy: Opuściłam nieco nos, to wszystko. Nigdy nie przepadałam za tymi włosami, aż do teraz. Na twojej doll wyglądają ślicznie! Zmieniłam ich barwę na ciemniejszą.
Makijaż: Na powieki nałożyłam dwie warstwy niebieskiego cienia oraz błyszczący cień z nowej kolekcji LUXE (specjalnie zrobiłam zrzut ekranu w momencie, w którym się nie świecił). Użyłam wydłużającego tuszu do rzęs, gdyż pogrubiający wszystko zasłaniał. Połączyłam dwie szminki i tak powstała mi perłowa wersja ust. Według mnie ten make-up pasuje do stylizacji, a twoja lalka dzięki niemu jest bardzo kobieca.

Którą wersję wolicie? Czy metamorfoza mi się udała?

8 komentarzy:

  1. Wersja po lepsza
    lolittaxd

    OdpowiedzUsuń
  2. I wersja przed i po jest ładna. Chociaż stylizacja podoba mi się bardziej "po"
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. obydwie ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie stylizacja są bardzo fajne, w pierwszej podoba mi się kopertówka, ja też bardzo często takiej używam. Makijaż zwykły, ale pasuje do wiosennej stylizacji. W stylizacji po podoba mi się torebka i buty oraz top, nie przepadam za tą kamizelką. Makijaż fajny, także pasujący do całośći. Metamorfoza jak najbardziej udana.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja przed udana,super ta kopertówka,też tak czasem robię :) twarz bardzo ładny,makijaż super ^^ Stylizacja po jest boska,w mojej ulubionej kolorystyce-idealny zestaw :) Makijaż bardzo ładny.Jak dla mnie ok i przed,i po ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    Przed podoba mi się bardziej , fryzura nie koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę nie chce mi sie robić opisu, ale powiem, że bardziej podoba mi się przed.
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!