Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Paznokciowe szaleństwo cz.19
Ponieważ zaraz Wielkanoc postanowiłam pokazać wam 2 sposoby na , pazurki Wielkanocne
1.Sposób na paznokcie z kokardką , myślę że wam się spodobają :)
2.Tutaj pierwszy ze sposobów  , ja bym nie umiała go zrobić  ;D

                                    3.A tu drugi ze sposobów , sama sobie zamierzam takie zrobić :)

UWAGA KONKURS!!
DZIEWCZYNY KTÓRE MAJĄ , LAKIERY DO PAZNOKCI I OZDOBY W SWOIM SALONIE PIĘKNOŚCI I SĄ CHĘTNE NIECH WKLEJĄ POD TYM POSTEM LINK DO ZDJĘCIA 
NAGDORA:100SM 
KONKURS TRWA DO CZWARTKU DO GODZINY 14:00 WKLEJACIE LINKI :)
A WYNIKI W CZWARTEK :D

6 komentarzy:

  1. Pierwsze jedynie mi się podobają. reszta taka sobie
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze najładniejsze, malowałam dzisiaj kokardki na jajku w szkole na zajęciach praktycznych. Jajka i stroiki miały być prezentem dla nauczycieli, żeby nie wystawiali zagrożeń na koniec semestru :D.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są paznokcie z kokardkami, ale chyba zrobię w innym kolorze. Drugi sposób jest dla mnie za trudny i nie zrobię go. Trzeci całkiem fajny, podoba mi się kurczaczek i może zrobię taki wzór.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokietki. Zakochałam się w ostatnich ;3.
    A oto moje pazurki:
    http://zapodaj.net/9c623d5c37b64.jpg.html
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne,wiosenne pomysły :) Wyglądają uroczo i optymistycznie :) Co do konkursu-niestety nie zdążyłam ;c

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!