Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacja
Witam. 
Na samym wstępie chciałabym wszystkim życzyć Wesołych Świąt, żeby Wasze najskrytsze marzenia się spełniły i żeby każdy z Was był przepełniony miłością oraz szczęściem. :* 

Oto dzisiejsza stylizacja: 


  • Okulary - Killah
  • Bluzka -  Tingeling
  • Pasek - Voile
  • Spodnie - PPQ
  • Torebka - Nelly
  • Buty - Nelly

Dopiero teraz zauważyłam że ubranie jest kolorystycznie zgrane z poprzednią stylizacją. Następnym razem dodam coś odbiegającego od zieleni. :)

PS: Dziękuję za miłe komentarze. :) 

NieOosiagalna

7 komentarzy:

  1. Wesołych:) Oj, jestem w szoku, to naprawdę spodnie? myślałam, ze spódnica. mam nadzieję, że jeszcze jest dostępne. Stylizacja wspaniała. Wspaniale połączasz tą zieleń. Tam z czernią tutaj z bielą. Ta stylizacja jest bardziej subtelna i ją mocniej można podciągnąć pod wiosenną
    justinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna. Nie patrząc na nazwe to spodenki wygladaja jak spódniczka :3 Nawzajem, niech cię w dygusa zmoczą do suchej nitki.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Również życzę ci wesołych świąt! Stylizacja piękna, idealnie dobrałaś kolory. A tak do spodni, to nie jest spódnica? Podoba mi się to jak użyłaś tej bluzki, która pasuje do niewielu rzeczy.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, wesołych ;33

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za życzenie i wzajemnie ;3 A stylizacja naprawdę śliczna,nie szkodzi,że kolorami podobna do poprzedniej ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!