Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Darmowe 100sm!
Znacie Fruby? To takie słodkie maskotki, które ostatnio (i nie tylko) królują na stardoll. Teraz, dzięki
nim możemy zdobyć 100sm, po wykonaniu kilku prostych czynności.

1. Najpierw wejdź na TUTAJ .
2.W okienko wklej stardoll.com i zaloguj się.
3.Wejdź na zwykłe stardoll, bez bramki i zaloguj się na nim ponownie.
4.W pasku, obok fioletowego znaczka akademii pojawił się różowy, naciśnij na niego.
5.Kliknij w link z pierwszego zadania, stwórz własnego Frubego, a następnie naciśnij email do przyjaciela, uzupełnij ramki.
6.Zapisz Frubego w swoim albumie.
7.100sm trafiło właśnie na twoje konto!   

8 komentarzy:

  1. O, dzięki, widzę, że jednak rozszyfrowałaś jak to zrobić =)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to zrobiłam chyba już wczoraj, bo wyświetliło mi się to przez przypadek jak robiłam darmówkę no i oczywiście wydałam xD .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeee,ale genialne,dziękuję ! ;3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!