Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wyraź swoją opinię
Witajcie.
1. Chciałabym abyście wzięli udział w tej ankiecie. Chcę sprawdzić jaką pozycję zajmujemy w świecie najpopularniejszych blogów o stardoll.
2. Nie liczę na schlebiające odpowiedzi więc nie podlizujcie się.
3. Musimy zacząć poważnie myśleć o rozwoju bloga, jeśli chcemy dołączyć do najlepszych. Ankieta da nam lepsze wyobrażenie o tym co możemy poprawić. Ankiety są pod względem treści artykułów oraz przedstawionej mody. Zapraszam do głosowania.
Jeśli chcecie dołączyć swoją szczegółową opinię o naszym blogu, o tym w czym moglibyśmy się poprawić zapraszam do zostawienia komentarza. Być może będziemy musieli zrezygnować z jakichś niepotrzebnych artykułów, które zaśmiecają blog - także liczymy na Wasze krytyczne komentarze!

11 komentarzy:

  1. jak ktoś zagłosuje na stardollimy.pl to ja się chyba śmiechu poleję, bo tam nie ma prawie żadnych poradników, piszą grubą czcionką żeby post był dłuższy, a sam tekst to zaledwie jedno zdanie. Teraz właścicielka zwolniła dawnych, doświadczonych redaktorów i zatrudniła nieumiejętnie (niepoprawnie interpunkcyjnie itd.) piszących, niedoświadczonych redaktorów. Za to stardoll-i-my.blogspot.com to naprawdę zgrana ekipa, piszą długie, poprawnie napisane posty, może nie robią codziennie mini loterii, ale organizują konkusy o dużych nagrodach, na które trzeba zasłużyć oraz loterie z ubraniami.A jeżeli chodzi o samą treść postów to są nr.1 posty są naprawdę ciekawe i nie nudzą, a tematyka zawsze wciąga. Poza tym zatrudniane są tam naprawde doświadczone jeżel chodzi stardoll osoby.

    wwwera27

    OdpowiedzUsuń
  2. tak czy siak, mają dużo osób na linii więc chyba coś tam jest ciekawego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja szczerze powiedziawszy z blogów, które tu zaprezentowałaś, to tylko wasz czytam. Do tych większych mnie nie ciągnie, chociaż kiedyś zaglądałam i byłam obserwatorem. Teraz już tam nie wchodzę, bo w większości to samo jest. Oprócz tego wy piszecie ciekawsze artykuły na temat Ikon mody czy też fajne poradniki na wnętrza czy dekoracje. To bardzo mi się podoba. Tam nigdy czegoś takiego nie znalazłam. Jest mi trudno powiedzieć co zmienić lub co dodać, aby sprawić, żeby blog był popularniejszy. szczerze wydaje mi się, że po prostu loterie i konkursy przyciągają ludzi. Ich tutaj nie mało, ale trzeba by było to nagłośnić. Może warto skorzystać z tych dużych blogów do reklamowania się (chociaż wiem, że każą sobie słono płacić, ale może taka jedna reklama was rozsławi.) W końcu tak wiele jest do wygrania, bo aż 1000SD. Moim zdaniem może lepiej o tym przypomnieć, bo jak tu inni zaglądają, to tak w linki mogą nie zaglądać.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam kiedyś stardollimy ale to jakaż poirażka
    Lolittax

    OdpowiedzUsuń
  5. O!Nie lubię jeszcze tego "Kto to jest nagroa 5 stardollarow"

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja odobiście wchodzę tylko na ten blog, ewentualnie zajrzę na ciekawszy stardoll, ale reszta pisze ciągle o tym samym i szkoda tylko czasu.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czytam tylko ten blog z wyżej podanych, więc nie mogę się na ten temat wypowiadać. Kiedyś jeszcze czytałam stardollimy.pl, ale nie żałuję, że teraz tam nie wchodzę. Myślę, że queens-of-fashion jest lepszym blogiem :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam tylko 2 blogi z ankiety, ale ten częściej ♥

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  9. nikitaposh1
    Dziewczyny trzymam kciuki za waszego bloga , jesteście najlepsze - bynajmniej dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szczerze mówiąc to i ja odwiedzam wyłącznie Waszego bloga,więc wybór jest jak dla mnie oczywisty.Niemniej myślę,iż blog ten jest naprawdę wyjątkowy,o czym świadczy fakt,że zagłosowało na niego tak wiele osób :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czytam Wasz blog i uzależnionych, ale tam to już jest coraz gorzej, mnóstwo niepotrzebnych i podobnych do siebie działów, ciągłe czyjeś pretensje, chcą na siłe ulepszyć bloga i troszkę tu nie wychodzi, a u Was wszystko jest uporządkowane na blogu, każdy jest miły i serdeczny i nie widzę żeby były potrzebne jakieś zmiany, chociaż faktycznie, ktoś wyżej powiedział, że może lepiej zareklamować bloga na innych sławniejszych blogach i zgadzam się, że to mogłoby podziałać aby zachęcić do obserwowania.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!