Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
impreza blogowa w stylu rock
Zapraszam wszystkich na imprezę. Chcesz się dobrze bawić - zabierz ze sobą dobry humor:)
START :http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=24576437

W PF ( 1 ) wygrały po 5 sd : HaniaEmily34, LolittaxD, likitikiPink


teraz gramy o tą marynarkę)
Marynarkę wygrała selenagomezder8 
( nie mam screnu ponieważ wywaliło mnie z gry)

Przypominam, że brakuje 2 osób do 300 w obserwatorach, jeśli będzie 300 rozlosuję rzeczy z gift-o-mettra. Zatem zapraszam do dodania się do obserwatorów, jeśli ktoś jeszcze tego nie zrobił :)

Następny pokaz mody będzie w kolejny weekend. Styl wybierzecie Wy - czekam na propozycje!

15 komentarzy:

  1. Wywaliło mnie i nie moge wbić :CC

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. wywaliło mnie i teraz nikogo nie widzę. Ale wcześniej fajnie było

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, no niestety nie mogłam :3
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, a imprezka świetna, liczę na jeszcze ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam przez pierwsze 10min a potem tata miał mecz w kompie -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widziałam imprezy nr.2!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. NIEEEEE! Mój uluniony styl ubieranie się na dtardoll i to przegapiłam :( Głupie pamiętniki z wakacji xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że tak szybko musiałam znikać. Następny pokaz mody mógłby być na przywitanie wiosny, chociaż ona już prędzej nas odwiedzi. Czyli coś w romantycznym stylu
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak myślałam , o powitaniu wiosny:) i topieniu marzanny , hehe, u nas wiosny nie widac jeszcze , śnieg i mróz ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja nie mogłam przyjść-jak to ja :(

    OdpowiedzUsuń
  11. mój pomysł to abstrakcja

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!