Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza CoolDanceDance
PRZED:
Ubiór: Ciekawa stylizacja, fajny pomysł z połączeniem wszystkich tych rzeczy. Nie pasuje tylko kopertówka, która jest innego koloru oraz szalik, bo wygląda trochę jak wąż wijący się wokół szyi i nie  jest to dobre połączenie z tą sukienką w cekiny.
Twarz: Ładna, może bym zmieniła usta i jaśniejszy cień pod oczami, ale nie jest to bardzo konieczne. Bardzo fajnie wymyślone z kokardką przy warkoczu. Szkoda, że na tle stylizacji jej nie widać, bo jest to duży walor. Za wysoko są podniesione brwi.


PO:
Ubiór: Postawiłam na rozjaśnienie image'u oraz na elegancję, ale w wydaniu luźniejszym. 
Twarz: Bardzo ładnie Doll wygląda w brązowym kolorze włosów, idealnie widoczne i podkreślone są oczy oraz ich kolor. Delikatny makijaż, muskając powieki brzoskwiniowym cieniem.


9 komentarzy:

  1. Nie opuściłaś brwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak i tak ładnie, ale torebka w 1 w ogóle nie pasuje do niczego, wiec lepiej po.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się i przed i po. Trudno mi określić, ale chyba bardziej jednak stylizacja po metamorfozie mi się podoba.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed i po fajnie.
    LolittaXD

    OdpowiedzUsuń
  5. W stylizacji przed nie podoba mi się szalik i buty. Ywarz jest ok, ale chyba zbyt różowe buty i za wysoko brwi. Stylizacja przed lepsza, ale nie podoba mi się tutaj ta kutka. Makijaż ładnieszy i lepiej w brązowych butach.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę po, ale zgadzam się z poprzedniczkami- nie opuściłaś brwi, a to trochę psuje cały efekt ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się, brwi faktycznie powinny być niżej, ale oprócz tego wyszło ładnie, Doll zrobiła się taka delikatniejsza :]

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po znacznie lepiej

    OdpowiedzUsuń
  9. Znacznie lepiej po,przed nie było tragedii,ale jednak Doll wyglądała nieco gorzej.Po jest naprawdę super,ale trzeba by jeszcze opuścić brwi.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!