Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Polskie marki obco brzmiące cz.3
          Kolejną polską marką z obcym brzmieniem jest 
Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość. Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Własna wzorcownia, tandem doświadczonych projektantek i ludzie, dla których moda jest prawdziwą pasją składają się na sukces marki stawiającej na jedyny w swoim rodzaju, pełen wysublimowanej elegancji styl.
Podążając za coraz większym zainteresowaniem naszym asortymentem, wyszliśmy naprzeciw życzeniom naszych Klientek i uruchomiliśmy nowoczesny sklep internetowy, oferujący możliwość wygodnego i szybkiego kupowania naszych kolekcji on-line. Serdecznie polecamy go nie tylko naszym wiernym Klientkom, ale również wszystkim kobietom ceniącym indywidualny styl i niebanalną, a zarazem funkcjonalną odzież. (źródło-emonnari.pl)
BUTY:


Sukienki i płaszcz
 


13 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się ubrania z tego sklepu i już chyba kiedyś o nim słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep kojarzę, ale niestety jest troszkę za drogi jak dla mnie. Ubrania są świetne i z chęcią je bym założyła, zwłaszcza buty.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. o dziwo, czesto widze ten sklep w galeriach. Świetne ciuchy, ale drogie :c

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze omijam szerokim łukiem :) Nie mój styl i sukienki dodające latek... :) Może nie wszystkie bo te ze zdjęć nie są złe :)Minusem są ceny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki mi się nie bardzo podobają, ale różnego rodzaju akcesoria, dodatki i obuwie są świetne i jak najbardziej w moim guście.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i zarazem drogi sklep, kojarzę, ale również tam nie kupuję :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne i eleganckie kreacje. Te które przedstawiłaś są bardzo ładne, ale niektóre z ubrań tej marki postarzają.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie drogo tam.
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mam ubóstwia ten sklep i często robi tak zakupy, aczkolwiek nie jestem przekonana co do niektórych ubrań.


    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne sukienki

    OdpowiedzUsuń
  11. znam ze słyszenia , ale nie kojarzę , żebym weszła do sklepu c:

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły wpis,miło się czytało :) Ciuszki wyglądają nieźle, spodobały mi się zwłaszcza szare buty na dole (zdjęcie 1),płaszcz oraz niebiesko-biała sukienka.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!