Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pojedynki + wyniki poprzednich + bardzo WAŻNA informacja
W ostatnim poście przegłosowałyście dużą ilością komentarzy stylizację Keinam1992 i to ona przechodzi dalej. Zresztą po przemyśleniu tego wszystkiego, mnie też bardziej podoba się jej outfit.
Mieliśmy już jesień oraz zimę, teraz czas na lato. Przedstawiam letnie stylizacje Paula552 i emu.musia.

Emo.musia: Tutaj widzę typowo letni outfit. Deska surfingowa mówi sama za siebie. Ładny top i spodenki. Nie spodobały mi się jednak bransoletki oraz torba, które nijak mają się do surfowania - po prostu są, bo są, taki misz-masz. Sandałki też pozostawiają wiele do życzenia. Zamiast nich dałabym jakieś klapki, mniej przyciągające uwagę, na przykład czarne albo zostawiłabym nogi gołe. Tak sobie, bez niczego, w końcu chyba jesteśmy na plaży? Nie wiem, co jest na pierwszym, a co na drugim planie. Z drugiej strony nie jest to także harmonijne. Moja ocena: 5/10.
Paula552: Moją uwagę (prawidłowo) przykuła spódnica - typowo letnia, pełna kwiatów. Koszula  pasuje, nie odciąga wzroku i nie razi. Uroku dodaje wianek we włosach. Jednym, choć rażącym minusem są buty. Nie pasują stylem i w ogóle nie powinny się tutaj znaleźć. Dodatkowo jakieś kiczowate brylanciki. Szkoda, że nie zamieniłaś ich na jakieś białe czy czarne, letnie buciki, wtedy outfit byłby niemalże bezbłędny. Mimo wszystko i tak jest ciekawie. Moja ocena: 8.5/10.

Gratuluję, do następnej rundy przechodzi Paula552! Chciałabym jeszcze prosić o chwilę uwagi. Były stylizacje zimowe, jesienne, a dzisiaj letnie. Niestety do wiosny zgłosiła się tylko KATERIMA, a NeonowaSzpilka nie oddała swojej pracy. Mogę tylko gdybać dlaczego, a tego nie lubię robić, więc pozostawię to bez komentarza. W związku z tym walkowerem pojedynek wiosenny wygrywa KATERIMA. Kolejne tematy (jak macie się ubrać) już za tydzień, a więc czekajcie!

12 komentarzy:

  1. Gratulacje, zgadzam się z oceną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje.
    Przez tło, bardziej letnio dla mnie wygląda emo.musia, ale stylizacja jednak lepsza od Paula552
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja emu.musi jest fajna, podoba mi się tutaj deska surfingowa. W stylizacjI Pauli552 bardzo podoba mi się spódniczka i to jak ją ozdobiłaś. Ogólnie bardziej podoba mi się strój Pauli552, gdyż jest bardziej kreatywna.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie stylizacje ładne, muszę pochwalić Paulę552 za świetną spódniczkę :]

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za pozytywne oceny ;) Cieszę się, że przeszłam :D
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  7. mi bardziej podoba się stylizacja emu.musi. jest bardziej oryginalna, styl tej drugiej jest przereklamowany.

    _julcia_1997

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że przeszłam, szkoda tylko że moja konkurentka się nie zgłosiła....:( Wygrywanie walkowerem jest do kitu :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ♥

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne stylizacje :) Zgadzam się z oceną i gratuluję Pauli serdecznie ;3 KATERIMIE także ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!