Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza -LolittaxD
PRZED :)
Stylizacja była taka sobie nie przypadła mi do gustu , była by ok bez tego bereciku i skarpetek moja ocena 7/10

 PO :D
Miałam mały problem , ponieważ jesteś od niedawna i nie masz za dużo rzeczy w swojej szafie , jednak znalazłam parę ciekawych ubrań  ;)
Mam nadzieje że stylizacja ci się podoba :D

MAKE-UP


PRZED
Makijaż był nie dokładny , założyłaś za nisko tą fryzurkę .Kolor brwi nie pasuje do koloru włosów , dol jest nawet ładna tylko zmieniła bym ten nos ;) 
Moja ocena: Nie jest fatalnie więc daję ci 8/10

Po
Wiem że Makijaż nie jest dokładny , ale nie potrafię malować na tych oczach :|). Miałam ten sam problem co z ciuchami ale jakoś sobie poradziłam (mam nadzieję ;D ) .
Cała ocena doll razem z Make-upem przed 7/10

8 komentarzy:

  1. ubiór po jest znacznie lepszy. makijaż po jest ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardziej podoba mi się "po".
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocezywiście bardzo mi się podoba i dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  4. W stylizacji przed nie podoba mi się beret i podkolanówki, reszta jest ok. Makijaż mi się nie podoba, ponieważ brakuje w nim dokładność. Stylizacja po ładniejsza, chociaż dałabym tutaj inne spodnie i buty. Twarz po jest ładniejsza i ma dobrze podkreślone oczy.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę zdecydowanie po. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to trochę nierówny cień na powiekach, ale rzeczywiście na tych oczach dosyć ciężko się maluje ;).
    Jednak jeśli chodzi o stylizację to do moich ulubionych nie należy. Przepraszam ale po prostu mi nie przypadła do gustu ;/. Nie ma w niej nic nadzwyczajnego i coś mi w niej nie pasuje. Ale ogółem i tak lepiej jest po ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja przed jest prosta,ale bardzo ładna.Po też wygląda dobrze,fajnie kontrastuje z kolorem włosów Doll.Twarz przed..hmmm...moim zdaniem oczy ładne,makijaż spoko,ale dałabym mniej pudru,usta ładne,nos bym zmieniła,kolor brwi również,fryzurka ok.Po jest ok,makijaż może być,fryzurka bardzo Dollci pasuje,lepiej bez tej tony pudru na policzkach,co do koloru ust to pewna nie jestem,ale chyba ok.Ogólnie-dobra metka ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze się szkole ;)
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!