Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza VanicaBloom
Ubiór: Twoja stylizacja składa się tylko z trzech elementów, jest minimalistycznie. W sumie to nie bardzo czuję ten styl, ten poważny elegancki styl. Jakoś to do mnie nie przemawia, lubię bardziej bogate outfity, a jak mało to należy się postarać. Buty krzywo założone. Nie podoba mi się.
Części twarzy, ich rozmieszczenie i włosy: Nos i usta są dobre, ale oczy wyglądają jakby twoja doll się nie wyspała. Oczy, nos, usta, brwi - za wysoko! Nie wiem dlaczego panuje taka moda na "wszystkiego sobie podwyższanie". Włosy są oryginalne, ale po pierwsze, te są znów za nisko, a po drugie pogrubiają i tak już obszerną twarz lalki.
Makijaż: Oczy są pomalowane eyelinerem oraz tuszem, a usta muśnięte szminką. Może i nie jest to makijaż miesiąca, ale do takiej minimalistycznej stylizacji przynajmniej pasuje.

Ubiór: Jak minimalistycznie to minimalistycznie. Ja także użyłam tylko trzech elementów: długiej koszuli, butów oraz podkolanówek. Może szpilki nie do końca pasują, ale nie znalazłam żadnych lepszych. Zakochałam się w koszuli, która - mimo, że jest darmówką - świetnie się prezentuje.
Rozmieszczenie części twarzy i włosy: Wszystko obniżyłam, łącznie z brwiami. Nie jestem zadowolona z tego rozmieszczenia, ale i tak wydaje mi się, że jest lepiej niż uprzednio. Włosy zamieniłam na takie, które optycznie wyszczuplają twarz. Mój zabieg podwyższonej czupryny odbył się celowo. Szkoda, że doll wygląda teraz smutno i ponuro.
Makijaż: Chyba robię postępy. Jestem z siebie zadowolona, ponieważ według mnie wyszedł mi całkiem nieźle. Do rzeczy. Użyłam czerwonej szminki, nałożyłam jedną warstwę. Najpierw lekko-niebieskim cieniem pomalowałam powieki. Następnie szarym pomalowałam zewnętrzną część oka, a farbką (o ciemnym, niebieskim kolorze) poprawiłam powieki. Mimo kolorowego make-upu lalka i tak wygląda smutnie. Szkoda, bo nie o taki efekt mi chodziło.

7 komentarzy:

  1. Obydwie ciekawe, ponieważ na konkretny styl VanicaBloom się kreuje. Twarz jednak chyba bardziej podoba mi się "po". To prawda, ze przed troszkę ospale wyglądasz, ale chodzi mi prędzej o fryzurę. ta po jest ładniejsza
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja przed jest ładna, ale nie wyróżnia się za bardzo. Po nie podobają mi się szpilki, ale jak już piszesz, że nie ma innych to nie ma. Makijaż podoba mi się przed i po, ale tutaj twarz wydaje się tak jakby niewyspana. Fryzura po mi się bardziej podoba.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż według mnie jest lepszy po, tylko nie pasuje mi ta czerwona pomadka. Natomiast ubiór po jest nawet okej, ale doll wygląda trochę jakby była w piżamie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja po za pierwszym spojrzeniem skojarzyła mi się z koszulą nocną ale po dłuższym przyjrzeniu się jest to bardzo oryginalna stylizacja.Lepiej po.
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  5. tak i tak moim zdaniem ładnie jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie i tak,i tak :) Makijaż fajny tu i tu,rozmieszczenie elementów i fryzura po.Stylizacja bardziej podoba mi się po,ale przed też może być.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!