Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kolor zielony.


Wczoraj post się nie pojawił, ponieważ miałam problemy z komputerem. 

Kojarzy się z wiosną, która niedługo już do nas zawita. Ładnie komponuje się ze złotem, kolorami takimi jak żółć i pomarańcz, ale nie tylko. Jest wiele kolorów z którymi możemy połączyć zielony. Zależy to od naszej wyobraźni  :) Standardowo mam dla Was cztery stylizacje.



1Uwielbiam ten top. Pionowe paski wyszczuplają, w połączeniu z zielonym blazerkiem i spodniami ze stardesign wygląda bosko. Brązowe dodatki dopełniają całość.
Top/ Pro Microphone, Blazer/ Bizou, Spodnie/ Sd Fashion, Buty/ WOTW
2. Mój ulubiony top z DvF  ;) Stylizacja jest dość prosta, jednak mnie urzekła swoją kolorystyka.
Blazer/ nn, Top/ DvF, Spódniczka/ Arhive, Torebka/ Decades, Szpilki/ Yves Sait Laurent
3. Nic dodać, nic ująć. Prosta, delikatna stylizacja.
Bluzka/ Voile, Pasek/ Oryginal Future, Sukienka/ Wild Candy, Kopertówka/ Volie, Sandałki/ Sonia Rykiel
4. Tu się może nie wypowiem ;)
Kurtka/ Diesel, Top/ S A, Pasek/ nn, Spodenki/ Basics, Torebka/ Super Trash, Szpilki/ Velvet Orchid


Pozdrawiam, MyMelisaWhite/Anita


12 komentarzy:

  1. Już nie moge się doczekać tej wiosny, a tu znowu sniegu napsało... Stylizacje bardzo łądne, najbardziej przypadła mi do gustu nr 3.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje najbardziej podoba stylizacja nr.1 :)

    Minzi.m

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Nie umiem wybrac najlepszej :/

    Aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już niecieprliwie czekam na wiosnę ;3 Stylizacje piękne i bardzo barwnie opisane ^^ Moją faworytką zostaje pierwsza,ale wszystkie są na piątkę z plusem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już niecieprliwie czekam na wiosnę ;3 Stylizacje piękne i bardzo barwnie opisane ^^ Moją faworytką zostaje pierwsza,ale wszystkie są na piątkę z plusem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh już nie mogę się doczekać wiosny. Mam nadzieję, że wraz z nią zniknie śnieg. Stylizacja numer trzy to moja faworytka. Delikatna i urocza
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje *-*

    magda98dance

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie kiedy ta wiosna ma być, u mnie jest 30 cm śniegu. Piękną zimę mamy tej wiosny, nieprawdaż?Pierwsza stylizacja jest śliczna, mam pytanko z jakiego sklepu jest ta torebka? Wszystko w niej pasuje. Druga też jest niezła, ale dałabym tam inne buty, ponieważ te mi się nie podobają. W trzeciej są moje ulubione buty więc duży plus za to, ale dałabym tutaj inny pasek, może czarny? W czwartej torebka mi się nie podoba, ponieważ psuje trochę wygląd kurtki. Wszytskie stylizacje są bardzo ładne, ale moją faworytką jest 1 i 3.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze stylizacji najbardziej podoba mi się nr 1 i 2, chociaż w drugiej dałabym złoto-czarny top, który pasowałby do butów. Zieleń w tym przypadku wgl nie pasuje.
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga stylizacja! Niesamowicie prosta, a zarazem urzekająca. <33

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!