Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza reniulka93

Przed: Bardzo ładnie ubrana doll. Wszystko do siebie pasuje. Co do butów, wystarczyłyby tylko dwie pary nałożone na siebie. Różowy żakier bardzo ożywia stylizację. 10/10

Po: Jak zobaczyłam ten strój z kolcami na ramionach od razu wiedziałam, że stylizacja będzie właśnie w takich klimatach. Masz dużo ładnych ubrań, więc udało mi się skompletować coś takiego. Teraz widzę, że różowa kamizelka jest pod kurteczką, ale nie poprawię już tego. Ogólnie wydaje mi się, że jest w miarę okej.


Przed: Twarz równie ładna co strój. Nie rozpisując się 10/10.

Po: Do rockowej stylizacji musi być pasujący makijaż. Całe oko pomalowane jest czarnym cieniem i kredką. Na dolnej powiece jest delikatny, różowy akcent. Nie użyłam pudru, ponieważ krzywo mi wychodziło (mam inną myszkę do komputera i nie zdążyłam się przyzwyczaić). Mam nadzieję, że wybaczsz.

Co myślicie o tej przemianie?

12 komentarzy:

  1. Nie dałabym maksa 10 punktów, ale Doll nie powiem, bardzo ładna :) Strój i makijaż tez

    OdpowiedzUsuń
  2. nikitaposh1
    stylizacja i przed i po - ładna.
    Makijaż przed metamorfozą ładniejszy .
    Za całą zmianę daję 7/10

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja przed bardzo ładna, ale nie dałabym tutaj dwóch par butów, z pewnością wystarczyłaby jedna. Strój po też jest niezły, podoba mi się zestawienie kurtki z botami, chociaż lepiej według mnie wyglądałaby tutaj spodnie zamast spódniczki. Makijaż przed ładny, ale zdjęłabym tutaj tego piega, makijaż po mi się mniej podoba, ale jest poprawny. Według mnie trochę lepsza jednak jest stylizacja i makijaż przed.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja "przed" bardzo ładnie się prezentuje. Różowa marynarka jest fantastyczna w tym wydaniu. Po również ładnie. Z pazurem, idealna na wczorajszą imprezę blogową. Makijaż i fryzura zdecydowanie bardziej podobały mi się "przed".
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!:D Bardzo dziękuję za wykonanie stylizacji:*

    Już od jakiegoś czasu zaczęłam kupować rockowe ubrania w tym właśnie to body z kolcami, różową kamizelkę i buty z kolcami z Fallen Angel i jakoś nie umiałam się zebrać żeby stworzyć jakąś rockową stylizację z ich użyciem^^ muszę przyznać że mnie natchnęłaś i niedługo pewnie zmienię styl właśnie na rockowy^^

    Co do 3 par butów^^ - już to zmieniłam i zostawiłam tylko 2:P (chciałam stworzyć jakieś buty które by się nie powtarzały na co drugiej dolly stąd moje połączenie aż 3 par:P)

    Bardzo podoba mi się Twoje wykonanie rockowej stylizacji i nic bym w niej nie zmieniła:)

    A makijaż: mocny i idealnie pasujący do nowego stylu:) Dla mnie jednak jest odrobinę za wyraźny. A z różem całkowicie Cię rozumiem i łączę się w bólu, bo od jakiegoś czasu korzystam z laptopa bez myszki (bo mi się popsuła a nie mam weny żeby się pofatygować i kupić drugą^^) i wiem doskonale jak trudno jest wykonać makijaż bez jej pomocy:)

    Jeszcze raz bardzo dziękuję za tak miłą opinię i mega wysoką ocenę:*

    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie jest i przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja przed jest naprawdę super i dałabym 10/10 :) Twarz ładna,ale tu bym dała nieco mniej.Po metce stylizacja jest naprawdę fantastyczna! :D Very cool :D Twarz ok,ale najlepszy ten makijaż-bomba ^^ Ładna metka,tak ogółem :D Dobrze przed i po ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie jest przed metamorfozą a genialnie po

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm... Stylizacja przed mnie nie przekonuje. Nie powiem, jest ładna i wgl, ale jakoś mi nie podchodzi. W stylizacji 'Po' definitywnie nie pasuje ta spódnica. Jeżeli miał to byś strój rockowy to ten róż również nie pasuje.
    Trudno stwierdzić, który strój lepszy. Żaden mnie nie powalił.
    Stwierdzam, że make-up 'Przed' jest o wiele lepszy niż 'Po'. Do tego uważam, że fryzura nie pasuje. miało być ostro, ale ta jest według mnie zbyt sztuczna. Do tego brwi w złym kolorze sprawiają, że wygląda jakby ich nie miała. Stwierdzam, że jednak było lepiej 'Przed'.
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!