Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
poszukiwani styliści i dekoratorzy
Lubisz bawić się modą? Nie obce Ci są różne style ubioru? Zapraszam do współtworzenia bloga.
W komentarzu zostaw swoje namiary: nick, oraz napisz dlaczego to ciebie mamy wybrać.
Czekaj na odpowiedź z naszej strony.

Druga propozycja dla miłośników dekorowania wnętrz. Chcesz udzielać porad z zakresu dekorowania wnętrz na naszym blogu? W komentarzu zostaw swoje namiary: nick, oraz napisz dlaczego to ciebie mamy wybrać.
Czekaj na odpowiedź z naszej strony.

Nie zapomnijcie napisać do jakiej dziedziny się zgłaszacie. zostawcie swój email w komentarzu

EDIT:  nie będzie szkoleń z zakresu wklejania, robienia dobrej jakości obrazków ( screnów). Jeśli ktoś tego nie umie radzę się podszkolić, nie mogę przyjmować osób, które tego nie umieją i być może będą wklejać sfatygowane, wykrzywione dolki. To samo dotyczy ortografii i interpunkcji !

EDIT:  Osoby, które zgłosiły się aby robić stylizacje na blogu prosiłabym aby wykonały stylizację w stylu GOTH( jakikolwiek) lub LOLITA (jakakolwiek) lub HOUTE COUTURE i podać link w komentarzu do stylizacji. 
ZADANIE jest takie a nie inne ponieważ tak jak napisałam poszukuje osoby, która lubi bawić się modą oraz ją tworzyć, a także bawić się różnymi stylami i jest otwarta na pokazanie każdego stylu.
Chciałąbym wśród osób, które się zgłosiły znalazła się osoba, której doll np.dziś będzie słodką dziewczynką w różowych kokardach, a innym razem zmieni się np. w rockową dziewczynę.
Stylizacje, które będą się ukazywać na blogu mają być wielkim pokazem mody!  tego oczekuję! dlatego też ktoś kto nie posunie się krok dalej niż zwykła moda może sobie darować wysyłanie zgłoszenia.

Osoba, która chce zajmować się dekoracją wnętrz ma za zadanie z elementów  w moim apartamencie stworzyć 2 oryginalne kąciki oraz zapisać w paincie i wysłać link w komentarzu. 
Zostawiam wolny pokój do stworzenia aranżacji w moim wnętrzu . na czerwono zaznaczyłam wolny pokój, w którym macie stworzyć swoją aranżację z dostępnych w różnych moich pokojach artykułów. 

Na Wasze prace czekam do niedzieli g.24

Jeśli ktoś potrzebuje może skontaktować się ze mną na priv. tych sprawach.

35 komentarzy:

  1. Ja się do tego niestety kompletnie nie nadaje. Poza tym bardzo ładny nagłówek. ślicznie tu wygląda. Teraz tylko pytanie, czemu ta wiosna tak długo do nas idzie?
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się do tego typu nie nadaję. Mam nadzieje że znajdziecie kogoś odpowiedniego. :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Także wydaje mi sie, że sie nie nadaje

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze marzyłam o byciu stylistką lub o zajmowaniu się metamorfozami, bądź o robieniu makijaży na czyimś blogu, jednak nie wiem czy się nadaję i czy podołam temu wyzwaniu i zadowolę czytelników bloga i resztę redaktorek... Poza tym różnie to jest u mnie z czasem, raz go mam, a raz nie.
    spbianka

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym współtworzyć bloga pod względem stylizacji i metamorfoz. Mam obecnie sporo czasu, pomysły i sądzę że mogę podołać temu zadaniu.
    Na tym blogu: http://metamorfolis.blogspot.com/ znajdziecie moje metamorfozy oraz stylizację. :)
    NieOosiagalna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety brak mi doświadczenia.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam pisać coś na tym blogu i może nie jestem w tym najlepsza napewno się w ty podszkole.Chociaż ostatnio bardzo się staram.I mogłabym pisać wszystko co wasz blog zapragnie.Wasza czytelniczka
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się niestety nie nadaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym tworzyć na tym blogu metamorfozy lub stylizacje na różne okazje. Mam bloga, którego niedawno założyłam i na którym wykonuję metamorfozy. Jeśli chcesz zobaczyć jakie metamorfozy robię to zerknij na bloga: stardoll-to-drugi-swiat.blogspot.com . Bardzo bym się ucieszyła gdybym to była ja. : )


    Natala1902

    OdpowiedzUsuń
  11. + mogę prowadzić poradnik pt: "Star Design Fashion- np: piesek"

    Natala1902

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciała bym zostać stylistką na tym blogu ponieważ:
    -zawsze o tym marzyłam
    -nie potrzeba być bogatym i posiadać drogie ubrania, wystarczy trochę wyobraźni i chęci o stworzenia fantastycznej stylizacji a ja na 100% się o tego nadaję.:-D
    -kocham to robić, nie uważam tego za prace tylko za przyjemność
    Czekam z niecierpliwością..
    Karolkaa33

    OdpowiedzUsuń
  13. Nick: Slowia12313
    Dlaczego?:
    Stardoll nie jest mi obcy. Jestem na nim już prawie 4 lata. Znam się na modzie oraz 'obczajam' aktualne trendy. Chciałabym pokazać niektórym, co to jest styl. Dlatego chciałabym zostać stylistką.

    OdpowiedzUsuń
  14. + mój email: Natala1902@gmail.com


    Natala1902

    OdpowiedzUsuń
  15. + e-mail: lovie2@vp.pl
    Slowia12313

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do dekorowania wnętrz, ponieważ w przyszłości chciałabym mieć taki zawód. Stardollowi poświęcam sporo czasu, gdzie nazywam się brendasong10111 .
    Bloggerem, ortografią oraz interpunkcją się dobrze posługuje. Uwielbiam dekorować wnętrza, więc mam nadzieje , że mnie wybierzecie. Pozdrawiam- brendasong10111

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chętnie lubię się bawić modą . Dobierać różne dodatki do ubrań . Podążam za różnymi hitami 2013 ;) Bardzo chciałabym , abym byłą wybrana . Codziennie po parę razy bywam na stardoll oraz blogu : " Queens of fashion :)

    Jak wynika z tekstu powyżej dziedzina to : moda

    Mój nick na stardoll to : MrsSmith13579

    Mój e-mail : marcelina.piska@op.pl

    Mam nadzieję , że mnie wybierzecie :)

    P.S. Mam na imię Marcelina :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój nick to Juzek3hallo email; to ; oliwka55513@interia.pl zapisuje sie do dziedziny mody pozdrawiam serdecznie i czekam na waszą odpowiedzi . ;) na moim emailu ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż, często przeglądam bloga mimo, że go nie komentuję i tylko czekałam na taką notkę. Zależy mi na byciu stylistką, bo lubię bawić się ubraniami, kolorystyką, wyrażając przez to siebie i mogąc pokazać to innym. Szczerze? Średnio interesują mnie obecne trendy, można powiedzieć, że jestem ponad to. Bardzo lubię też robić metamorfozy i makijaże, jakoś tak, po prostu. Inspiracje często czerpię z muzyki i to.. chyba tyle, nie jestem dobra w reklamowaniu siebie
    Sei-chan.

    mail: msnoovember@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym....bardzo:) Uwielbiam dekorować wnętrza, to moja pasja....ale niestety, nie mam pojęcia o wklejaniu zdjęć, scrinach, i całej tej tajemniczej, niedostępnej dla mnie abrakadabrze, dzięki której tworzy się bloga...:(((

    OdpowiedzUsuń
  21. kinga0-1
    Chcę zostać stylistką, gdyż uwielbiam modę i pasjonuję się ubraniami. Z chęcią i dokładnością robię każdą stylizację i rozsądnie dobieram strój. Na stardoll spędzam masę czasu, więc na blogu byłabym na bieżąco. Gram już tam trzy lata, a moje konto ma 61 poziom.
    Z chęcią mogłabym zostać dekoratorką wnętrz, ponieważ lubię tworzyć nowe i fantastyczne wnętrza, lecz nie wiem, czy nadają one się na bloga. Na grafice znam się dobrze i mam wszystkie potrzebne do tego programy.
    W razie jakiejkolwiek decyzji prosiłabym o napisanie na moje konto:
    kinga0-1
    Z poważaniem, Julia

    OdpowiedzUsuń
  22. e-mail: loverespectemotions@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym z wami współtworzyć bloga ponieważ tworzę już 2 blogi i na ten znajdę napewno mnóstwo czasu :)



    Mój login na stardoll to oliwciaoli6

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym zostać stylistką
    Jestem na stadoll od 2006roku (z małymi przerwami).
    Interesuję się modą, przeglądam różne blogi. Kiedyś chciałam zostać projektantką mody. Dodatkowo potrafię pisać w języku polskim, a nie "po polskiemu", co większości współczesnej młodzieży sprawia problem.
    Interesują mnie różne style, jednak najbardziej lubię casualowy look - elegancja plus wygoda.
    mój mail grygrygry92@gmail.com
    Domka190

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się :) Mam nick na stardoll taki sam jak tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapomniałam dodać - że do stylizacji sie zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się do stylizacji ;)
    Mam wiele pomysłów i lubię łączyć różne style. Wiem, że bycie redaktorką to nie przelewki, więc jestem zwarta i gotowa do pracy ;D
    Mój nick: Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń
  28. Może zajmę się stworzeniem stylki.

    OdpowiedzUsuń
  29. http://img708.imageshack.us/img708/1793/missmarikszamet.jpg

    Slowia12313

    OdpowiedzUsuń
  30. http://img33.imageshack.us/img33/3945/71767059.jpg

    Sei-chan.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym być na tym blogu dekoratorką wnętrz, ponieważ:
    - zawsze o tym marzyłam;
    - pisałam kilka innych blogów;
    - w przyszłości chciałabym mieć taki zawód;
    - dobra ortografia i interpunkcja;
    - i myślę, że się nadaję :D
    A oto praca:
    https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/531932_152106018291471_342837099_n.jpg

    wiktoriaa003

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam:)
    Wybrałam stylizację goth, ponieważ ten styl jest dla mnie najodleglejszy. Jest to raczej luźna inspiracja, na temat tego, co wyczytałam w Internecie. Starałam się nie iść na łatwiznę i nie ubierać dollki od stóp do głów w ciuchy "fallen angel". Sporo rzeczy to darmówki.
    Pozdrawiam, Domka190

    http://tinypic.com/view.php?pic=30xjs6g&s=6


    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, że moje stylizacje się spodobają, zrobiłam wszystkie 3 style ;)

    http://zapodaj.net/aa73fd3a00e69.jpg.html

    Pozdrawiam, spbianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. http://img32.imageshack.us/img32/8735/stylizacjaz.jpg

    Mary__Jane

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!