Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Cześć!
Królową Wybiegu w dniu 18 marca została dziewczyna z Polski, mająca 47 poziom, na Stardoll od 2007 roku. Przedstawiam Wam: Nicol007 (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=8578379).


Jak dla mnie zdecydowanie pomysł. Tygrys jest super, bo nikt nie dał jeszcze takiego zwierzęcia, chociaż ostatnio dziewczyna na Catwalku zwyciężyła z kucykiem przy nodze. Może zaczyna się nowa moda na Stardoll i będzie tak się zdarzało częściej? Nie wiem czy to dobrze czy źle, zależy jak to ewaluuje oraz jak będą dobrane ubrania. 
U tej doll jest to dobrze zrobione. Bardzo podoba mi się jej stylizacja, wszystko do siebie pasuje, oprócz butów, bo ja bym jednak takich nie założyła do tego typu góry. Za mocny make - up oczu, chociaż w tym przypadku pasuje on do całości. Doll ma na sobie:
kolczyki - nelly.com
kamizelka - Voile
sukienka - Decades
pasek - tingeling
buty - Footfall 
Generalnie ciekawe połączenie i moim zdaniem zasłużyła.

MOJA OCENA TO: 9,5/10.

Co Wy sądzicie? Pomysł czy pomyłka? Komentujcie!

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ma za mocny makijaż co już wcześniej mówiłam, ale jak patrzę na całość, to dobrze się to komponuje z makijażem. Przypomina mi ta stylizacja zespół My Chemical Romance. podoba mi się połączenie sukienki z Decades z kamizelką. Moim zdaniem również zasłużyła
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze dobrane chociaż buty troszke nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja mi się nie podoba, chociaż plus za tygrysa. Buty są okropne i wogóle nie pasują do sukienki. Makijaż zdecydowanie za duży, chociaż pasuje w miarę do stylizacji. Całość oceniam na 5/10.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Wg mnnie nie zasłużyła.. ;/// Widzialam 1000 razy lepsze stylizacje ..

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    Pomyłka !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak średnio mi się podoba.Stylizację ma nawet ładną, aczkolwiek banalną,buty źle dobrane,pomysł z tygrysem ok.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!