Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
spojlery Bratz
Kolekcja Bratz wkrótce.

13 komentarzy:

  1. Takie sobie ubrania. Ciekawa jestem ile będą kosztować. Podobają mi się botki karmelowe
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Me Lolitka
    Kiczowe tak jak w realu
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest ta bluzka w czarne paski. Ciekawa jestem,może to darmowki, albo tylko dla niektórych państw (czyli znając życie nie dla nas)?
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zbyt słodkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba jedynie spódniczke biało-granatowa ;)

    Klaudia ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczy nie są świetne, za bardzo takie jakby dziecinne, chociaż podobają mi się karmelowe botki oraz niebieski buty obok.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Karmelowe botki, kapelusz fajne. Niektore juz sa, ale dodaja ratami :c

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo ludziee, jakie słodkości... nie, nic zdecydowanie nie kupię z tego.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że dają też takie słodkie, dziecinne ciuszki z bajek! Nie zapominajmy, że grają tu też młodsze dziewczynki dla których ta ,,doroślejsza" moda jest po prostu nieciekawa... nie ma jak to ubrać swoją doll w ubranka Bratz, monster High czy innych kreskówek! :) W tym wieku to jest frajda a nie Chanel :) A np. siateczkowe rajstopy zakupiła moja całkiem dorosła doll :))

    OdpowiedzUsuń
  10. mela2710 ma rację,zgadzam się z nią :) Mi spodobały się spodnie,bluzka w paski i fioletowy pasek,więc może coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się nie podoba taki ''styl''... ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!