Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
sponsorzy- reklamy
Witam.
Dziś w prawym bocznym pasku pojawiła się jednodniowa reklama rozliczana za kliknięcia.
Dlatego też aby sponsor przedłużył swoją kampanię u nas musicie w nią kliknąć, im więcej kliknięć tym lepiej.
Czy reklama zagości u nas na dłużej jako sponsor zależy od Was.
To nic Was nie kosztuje. Dziękuję !

Niestety aby blog jakoś funkcjonował i miał zaplecze finansowe na konkursy i loterie musimy mieć sponsorów.
Nie wiem jeszcze jak na tym wyjdziemy, ale może...

8 komentarzy:

  1. Ja też kliknę.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Klik, klik, kliknęłam :]

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknęłam =)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Kliknęłam i doznałam szoku ceny które tam się znajdowały dochodziły do 6000 zł .Myślałam że tam będą same sukienki ślubne , jednak się pomyliłam nie tylko d ubrań ale też i do cen . JESTEM W SZOKU !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknęłam :D Noo,te ceny zabójcze ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. nikitaposh1
    Przepraszam :( nie zdążyłam kliknąć .

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!