Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
IMPREZA
http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=24636003 LINK DO IMPREZY
PRZEPRASZAM ŻE DOPIERO TERAZ ALE WKLEIŁAM DO WCZEŚNIEJSZEGO NAJPIERW XD
EDIT :WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW IMPREZY PRZEPRASZAM , Z PRZYCZYN TECHNICZNYCH IMPREZA SIĘ URWAŁA :/ PADŁ MI INTERNET 
Jeśli chcecie mogę zrobić drugą :/ ale o 20:00
ROBIĘ KOLEJNĄ IMPREZĘ  
NAZWA :BLOG TYLKO 
I LINK : http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=24639464

EDIT: przypominam, że mamy już 300 obserwatorów, jeśli ktoś chce dopisać się do gift_o_mettra podaję link  http://queens-of-fashion.blogspot.com/2013/02/gift-o-metter-300-obserwatorow.html
We wtorek podam kto co zdobył:)
                                                     


                                          FOTKI Z IMPREZKI :D
NIESTETY BOY NIE MÓGŁ SOBIE PÓJŚĆ ;C



 A tutaj podczas walki na ubrania , jak znajdę zdjęcie z nami wszystkimi w tej grze to wstawię xD


PODSUMOWANIE : 15 sd trafia do -selenagomezder8 i 10sd trafia do Mela2710 gratuluje a i 5sd dla Missmariksza ;D 

23 komentarze:

  1. szkoda że już maks ludzi

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak ciągle max, nawet ja nie mogę wejść:D

    OdpowiedzUsuń
  3. No, za dużo ludzi, weźcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe co się tam dzieje? Mam nadzieję, ze Wika nam to troche pokaże na fotkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez wystroiłam się i czekam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na imprezie są tylko 4 osoby, a nadla max, nie wiem jak to jest.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. o żesz! no właśnie i jak tu robic imprezy...

    OdpowiedzUsuń
  8. coś się chyba popsulo...?
    LolttaxD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny b.Was przepraszam nie wiem co się dzieje?!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym chciała, ale nie wiem czy mama nie będzie mi kazać schodzić :C

    OdpowiedzUsuń
  11. a tam, nadal nie mozna wejsć

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziwna sprawa z tą liczbą osób bo było nas 4-5 a Wam pokazywało max :((

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się dostać NADAL. Stardoll i błedy... Bez komentarza.
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  14. A ten Boy to skąd się urwał??? Czy ja jestem aż tak ślepa bo go nie widziałam!!!!! A on jest na wszystkich fotkach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety wyrzucałam go ale nie odświeżyłam :/

    OdpowiedzUsuń
  16. oj ja też go nie widziałam :) dzięki za nagrode, lecz nie odbieram jej, całuski dla organizatorki

    OdpowiedzUsuń
  17. :DD i to jeszcze gołą klata świeci! A moją wygrana przekazuję do puli następnej imprezki, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na tą pozniesza nie wpadlam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurczę,trochę za późno weszłam na kompa :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się stylizacja meli2710. Reszta dziewczyn te świetnie wygląda. widzę, że impreza się udała.
    justinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  21. obejrzyj sobie inne blogi, a nawet ten, swoim pisaniem spaprałaś cały blog . Nakreśliłaś tu i namazałaś. TEN BLOG NIE MA SZANS PRZEZ TAKIE BAZGROŁY.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!