Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Hej!
Dzisiaj opiszę Najgorętszy Projekt Wnętrza wykonany przez cachimbo (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=91804754). Pochodzi z Wenezueli, ma 64 poziom i jest na Stardoll od 2011 roku. Jej apartament i wygląd Doll zapiera dech w piersiach, jest tak pięknie :)


Zaprojektowany obraz jest szaleństwem w biały dzień! Statek a la Titanic na tle zachodu słońca. Dla miłośników - gratka, dla innych warto mieć, bo może być jak Obrazek przedstawiający twarz Michela Jacksona. Jestem pod dużym wrażeniem i nie mogę wyjść z podziwu jak coś takiego można zrobić. Co prawda, to nie są moje kolory, bo jak już zdążyłyście zauważyc wole inne, aczkolwiek umiejętność dokonania czegoś takiego jest zaskakująca dla mnie. Na prawdę super! Zdecydowanie pomysł.

MOJA OCENA: 10/10.

Pomysł czy pomyłka? Komentujcie!

9 komentarzy:

  1. Tam jest jakaś twarz?
    LolittaXD

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny. i to na pewno pomysł i talent. jest jeszcze jedna osoba na stardoll i to chłopak, który robi zadziwiające obrazy - tamte są naprawdę realistyczne. wszystko ze szczegółami. Nie mam pojęcia jak oni to robią
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Warte uwagi, bardzo mi sie podoba.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, chociaż nie przepadam za Titanikiem.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie pomysł. Trzeba być mega kreatywnym, żeby stworzyć coś tak pięknego :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!