Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Metamorfoza- fioletowaszafa
Hey dzisiaj pokażę wam metamorfozę doll Fioletowaszafa. Mam nadzieję że wam się spodoba :)

STYLIZACJA
Przed 
Doll wyglądała ok tylko zmieniła bym te buty ;)
Moja ocena przed-8/10

Po 1
Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba. Starałam się utrzymać styl doll , mam nadzieję że mi to wyszło ;D
Po 2
Druga stylizacja jest , bardziej elegancka. Sama chciała bym mieć tą spódnicę , bluzkę i kopertówkę .

MAKE-UP
 Przed
Doll moim zdaniem jest , bardzo oryginalna :) . Zmieniła bym u niej tylko te usta :)
Ocena- 9/10
Po 1
Wiem że trochę niedokładnie mi wyszedł makijaż ;). Ten make-up stworzyłam do pierwszej stylizacji :)
Po 2
Oczy doll pomalowałam w odcieniu jasnej mięty i ciemnym zielonym :D. Ten make-up stworzyłam do drugiej stylizacji :)



MOJA OGÓLNA OCENA - 8/10 :)


6 komentarzy:

  1. wszystkie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podobają wszystkie stylizacje. Zakochałam się w tej po metamorfozie czyli drugiej. Genialne połączenie spódniczki z tą koszulą
    justinacullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja przed dość fajna, ale nie pasują mi tutaj buty oraz blenzer, kóry gryzie się z koszulą. Po bardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, ponieważ wszystko jest w niej dopasowane. W drugiej szkoda, że użyłaś tego paska, ładniej wyglądałby cienki, czarny. Makijaż przed bardzo ładny, twarz jest oryginalna, a to już jest coś. Obydwa makijaże po są bardzo ładne i z chęcią bym ich użyła. Nie potrafię ocenić które stylizacje są lepsze, przed czy po.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są przecudowne.
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje wyszły świetne :)) Zwłaszcza ta druga,w miętowej kolorystyce przypadła mi do gustu ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!