Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
POMYSŁ CZY POMYŁKA?
Hej!
Dzisiaj dla Was opiszę projekt użytkownika z Polski, ma on 31 poziom i nazywa się Karool69 (http://www.stardoll.com/pl/user/?id=208376236).


Powyższy projekt zwyciężył dzisiaj w konkursie na Najlepszy Projekt Biżuterii. Jest to tęczowa soczewka i jak dla mnie jest zdecydowanie pomysłem. Bardzo ładnie wykonana, ciekawe kolory wszystko pasuje do siebie i zasługiwała na wygraną. Pasuje dla osób, które "polepszają" twarz swojej Doll. Ja osobiście tego nie robię, więc nie zakupię tego projektu. 
Na koniec chciałam wyrazić swoje wyrazy uznania i gratulacje dla projektanta. W końcu wygrało coś bardzo fajnego z Polski! Co więcej, że My też możemy takie rzeczy robić, a nie tylko reprezentanci np. Turcji. 

MOJA OCENA TO: 10/10

A Wy jak uważacie? Pomysł czy pomyłka? Komentujcie!

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna soczewka, próbowałam ostatnio coś takiego zrobić i to wcale nie jest takie łatwe jak się wydaje, dlatego tym bardziej duże brawa dla projektanta :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, zwłaszcz, że trudno taką zrobić. Fajnie połączone kolorki. Zdecydowanie 10/10.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne sama kupiłam i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne, ale nie kupiłabym
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam tego typu soczewek, ale fajnie, za w końcu ktoś z Polski został wyróżniony.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie świetne :) Piękne połączenie kolorów :D Bardzo dobry pomysł no i naprawdę fajnie,że wygrała osoba z Polski :> 10/10,zgadzam się ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!