Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Look at the style

Modelka: Etana / Federacja Rosyjska
koszula -Lone Ranger Shirt Versce Tribute / spódnica - Lampshade Ruffle Shirt Givenchy Tribute
rajstopy -Mini Hearts Tights Velvet orchid / torba - Kirti bag Miss Sixty x2
rękawice -Faux Leather Runvay Gloves LE / pasek - Shuede belt Shrek
naszyjnik -Rust Bib Necklace Lanvin Tribute / buty Stacked Wooden Maryjanes Bonjour Bizou
torba - bag It girls /torba Hot Buys Voyage big bag / torba Asabi bag -miss sixty

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa i nie banalna stylizacja. Lubię tą użytkowniczkę, ponieważ często zaskakuje swoimi stylizacjami. Jednak jak dla mnie użycie tej torebki ( co prawda bardzo kreatywne) to jednak mi się nie podoba. Tak samo buty chociaż są bardzo ładne, to tutaj chyba lepiej wyglądałyby bardziej zabudowane jak platformy. Bardzo piękna koszula, szkoda, że tak ukryta została
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. moim zdaniem ciekawa stylizacja. bardzo podoba mi się użycie torebki jako koszulka spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. No noo, kreatywniee :]

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa stylizacja.Podoba mi się.
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja, a zwłaszcza pomysł z torebkami. Nie podobają mi się tutaj jedynie buty, ponieważ ją za jasne. Całąs stylizację oceniam na 8/10.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Bardzo nietypowe zastosowanie torebki :) Takie rozwiązania lubię ;) Znam tę użytkowniczkę i nieraz już widziałam jej stylizacje,niezwykle kretywne zresztą,ale coś takiego widze pierwszy raz w życiu :D Podoba mi się,choć i ja wymieniłabym buty na ciemniejsze i może bardziej zabudowane.Aczkolwiek stylizacja jest super,a oprawa graficzna także bardzo mi się podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. nikitaposh1
    Lala nie do końca mnie zachwyca , natomiast stylizacja bardzo pomysłowa . Właścicielka lalki jest bardzo kreatywna :) Świetna oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja pomysłowa, fakt, ale missmariksza zrobiła fantastyczną okładkę! Jak zawsze z resztą....:D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!