Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Znani i lubiani projektanci cz. 4 Marc Jacobs


 ibtimes.com, thefashonisto.com, hannahsgriffin.blogspot.com. trendencias.com thesartorialist.com not thoughtsmagazine.com vogue.it

                                                                            
                                            Marc Jacobs urodził się w Nowym Jorku.
Ukończył Parsons School of Design. W czasie nauki zaprojektował i sprzedawał swoją pierwszą kolekcje robionych na drutach sweterkach.
Wraz z Robertem Duffy'm stworzył Jacobs Duffy Designs Inc., która istnieje do dziś.










źródła
wikipedia
ibtimes.com, 
thefashonisto.com,
 hannahsgriffin.blogspot.com. 
trendencias.com 
thesartorialist.com
 notthoughtsmagazine.com 
vogue.it


9 komentarzy:

  1. Tego pana to ja uwielbiam ♥

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowe wzorki;)
    LolittaxD

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny artykuł choć ubrania nie przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem podobnego zdania co aniula38555, także go lubię. Ma bardzo ciekawe projekty, najbardziej z tyczh podoba mi się strój kąpierlowy i bluzka na pierwszym zdjęciu.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :) Bardzo ładne ciuszki :D Zwłaszcza ubrania z pierwszego zdjęcia i torebka z drugiego-booomba :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe ma projekty. Na punkcie kostiumu oszalałam. Co do reszty - chodzi mi o odzież męską jakoś nie przypadła mi do gustu
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Marc fantastycznie wygląda jak na swoje lata, przystojniak, woli jednak panów ;D Lubię jego perfumy Lola i oh Lola :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda,że tak krótko

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jego projekty. Są nowatorskie i oryginalne. Uważam, że jest jednym z prekursorów współczesnej mody. Szkoda, że artykuł jest tak krótki.;c
    HaniaEmily34

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!