Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
METAMORFOZA - lola21571
PRZED: 
Ubiór: Ciekawie dobrane dodatki, ale koszulka pod białym swetrem jest za krótka, butów z odkrytymi palcami nie nosimy do rajstop, tylko na gołe nogi. Spodnie są trochę niefajne. W szafie brakuje ubrań pasujących do siebie zarówno kolorami, jak i stylem.
Makijaż: Ładnie wykonany, fajne kolory i dobrze dobrane, ale tęczowy i średnio pasuje do takiego stroju.

 PO:
Ubiór: Postawiłam na stylizację na początek jesieni, do sklepu, niezobowiązującą. Kolorystycznie wybrałam beż i biel, raczej kolory natury. Nutka elegancji - kopertówka.
Makijaż: Uważam, że Doll najkorzystniej wygląda we fryzurze, w której była, więc ją pozostawiłam. Make - up zrobilam naturalny, podkreśliłam oczy i delikatnie pomalowałam usta. Chciałam też pochwalić, za bardzo ładny kolor karnacji lalki, który mimo, że sprawia wrażenie opalonego, nie jest plastikowy i wygląda naturalnie.


To była najtrudniejsza do wykonania metamorfoza jaką robiłam. Bardzo ciężko było dobrać pasujące do siebie kolory i ubrania stylistycznie. Szczerze powiedziawszy, nie jestem jakoś bardzo zadowolona ze swojej pracy. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie...

Podoba Wam się? Co sądzicie? Skomentujcie :)

7 komentarzy:

  1. I stylizacja i makijaż podobają mi się"po". Chociaż doll po metamorfozie ma jakiś smutniejszy wyraz twarzy
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. nikitaposh1
    Zgadzam się z JustinaCullen doll po metamorfozie jakaś taka smutna , moze dla tego że ma krzywo założoną perukę .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zniżajcie włosów, bo to wygląda okropnie!

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie choć fryzura po niedopasowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fryzura mi się nardzo podoba. Makijaż przed mi się nie podoba, turkus i róż to złe zestawienie i do tego sztuczne rzęsy. Stylizacja przed jest całkiem niezła, nie dałabym tutaj tylko skarpetek, czy czegoś tam pod buty. Makijaż po lepszy, ale doll ma jakąś smutnieszą twarz. W stroju po nie podoba mi się torebka, ale reszta jest ok.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  6. Strój przed jest śliczny i mi się bardzo podoba,aczkolwiek zmieniłabym buty.Twarz..hmmm...fryzura tak średnio przypadła mi do gustu,makijaż dobry,zmieniłabym tylko kolor ust,zdjęła kolczyk i nieco skróciła rzęsy.Stylizacja po bardzo ładna,ten piękny sweterek świetnie pasuje do torebki :3 Rzeczywiście,twarz po metce wygląda smutniej.Przykro mi,ale jednak zmieniłabym ten makijaż na inny.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!