Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pojedynek
Dzisiaj czas na jesień. Przed wami Keinam1992 oraz aniula38555.

Podoba mi się - takie jest moje pierwsze odczucie. Ciekawa bluzka bordo + modna kurteczka... Nie jestem pewna tego połączenia. Jakoś tak się gryzą, ale ostatecznie mogę to przeboleć. Czy twojej laleczce nie jest zimno w krótkich spodenkach? W końcu to ma być stylizacja jesienna... Poza tym chyba nie mam więcej uwag, oprócz tego, że masz świetne buty, a outfit nie pasuje do tematu. Moja ocena to 7/10.


Pierwsze wrażenie nie należy do najlepszych. Nie lubię spodni ze star desing, których użyłaś. Kolorystycznie wszystko się zgadza, pasuje do jesiennych poranków, jak to ujęłaś. Stylizacja jest prosta, a za takimi z reguły nie przepadam. Nie wiem do końca co o tym myśleć. Oceniam cię na 7/10.

I mamy konflikt... Tutaj zadecydujecie wy (czytelnicy).  W komentarzach zagłosujcie na dziewczynę, która według was ma przejść do półfinału oraz krótkie uzasadnienie wyboru (tylko nie tak, bo tak). Głosy z anonima nie są brane pod uwagę. Macie czas do niedzieli. Przepraszam, że dodaję tą notkę dopiero teraz, ale wcześniej nie miałam czasu usiąść przed komputerem.

18 komentarzy:

  1. Hahaha. To ja się żegnam z półfinałem XDD

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem po co komentujesz te lalki. To wplywa na ocene ludzi.
    Nikola1117

    OdpowiedzUsuń
  3. Komentuję, bo tak jest w założeniu. Po prostu chcę, abyście to wy je ocenili, bo nie jestem pewna wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jest za zimno bo ma 3 pary skarpet :p i w ogóle bardzo ciepła jesień była :)
    Keinam1992

    OdpowiedzUsuń
  5. Keinam1992, ponieważ jest poprostu lepiej ubrana.

    NeonowaSzpilka

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie osobiście podobała się bardziej stylizacja aniula38555.

    OdpowiedzUsuń
  7. obie dziewczyny zrobiły dobre stylizacje, gdyby jednak powiększyć doll aniuli i wymazać tło, które jest za nią ocena byłaby inna.Dlatego w wysyłaniu prac bardzo ważne jest tło, które nie wpływa na ocenę stylizacji.
    U Keinam tło jest białe dlatego uwagę skupiamy na doll, a nie na tle, które zakłóca ocenę stylizacji jak u aniuli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem tło(kolorowe), które jest dobrze dopracowane poprawia ocenę stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalko, wiem, właśnie dlatego prosiłam o wysyłanie prac na jednolitym tle.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja swój głos oddaję na Keinam1992, uważam, ze to tu wszystko bardziej pasujee, buty do świetnej torby, kurtka jesienna sama w sobie jest ładną rzeczą a i na Doll prezentuje się ładnie.Niby krótkie szorty nie pasują do jesieni, ale stylizacja z długimi spodniami nie prezentowała by się tak ładnie jak ta z rajstopami i skarpetkami.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja Keinam1992, jest ładna, ale nie podoba mi się tutaj ten pasek i buty. Reszta mi się podoba. Stylizacja aniula3855 jest prosta, ale według wszytsko tutaj pasuje, także nie lubię spodni z stardesing. Ogólnie to lepsza wydaje mi się stylizacja aniuli3855, ponieważ wszystko jest tam dopasowane, mimo tego,że jest dość zwykła, a ja bardziej lubię oryginalne stylizacje.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja podoba mi bardziej, ubrałabym tak moją Doll:) Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Głosuje na Keinam1992. Wygląda bardzo ładnie i nie zapomniała o moim kochanym bordo, które było gitem jesiennego sezonu.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem obydwie stylizacje są ładne :) W pierwszej duuzy plus za te świetne spodenki i bordowośliwkową bluzkę <3 W drugiej-za mój ukochany sweterek.Ciężko wybrać,ale i ja głosuję na pierwszą kandydatkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja powiem tak: pierwsza kandydatka miała pojawić się w tym stroju w naszym wydaniu "Look at the style", lecz do wydań tych artykułów mam malutką kolejkę. Stylizacja wspaniała, urzekła mnie bluzka bordo zrobiona ze spodenek.

    Stylizacja druga jest również ładna lecz spokojniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też podoba się bardziej stylizacja Keinam1992, co nie oznacza, że jest bezbłędna, jednak jest lepsza od stylizacji aniuli38555. ;P

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!