Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Powitanie
Witam wszystkich.
Od dzisiaj będę współtworzyć bloga. 
Moim zadaniem jest prezentowanie stylizacji. 
Na stardoll znajdziecie mnie pod nickiem NieOosiagalna, ale wolałabym jakbyście mówili mi po imieniu tzn. Angelika. 
Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje stylizacje, a praca z Wami będzie przyjemna. :)

A oto pierwsza stylizacja: 


  • Kapelusz - Killah
  • Okulary - Killah 
  • Blezer - Killah 
  • Sweter - Fallen Angel
  • Stanik - Basic
  • Pasek - Voile
  • Spodenki - Basic
  • Rajstopy - Film Theory
  • Torebka - Nelly
  • Podkolanówki - Fallen Angel
  • Buty - Basic oraz Fallen Angel 

10 komentarzy:

  1. Witaj Angeliko.
    Piękne żywy kolor zaprezentowałaś nam na pierwszy raz. Ładnie to komponuje się z kolorem twoich włosów. Stylizacja podoba mi się. Wszystko ze sobą fajnie się zgrało. No i piękna torebka z Nelly, bardzo ją lubię, chociaż mam problemy ze stylizacjami z nią w roli głównej. Dziękuje za inspirację.Zobaczymy jak dalej ci pójdzie, na razie jestem na: tak:)
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Od razu jak tylko odwiedziłam twoją lalkę w apartamencie wiedziałam, że twoje stylizacje będą godne podziwu :>
    Bardzo ładnie, oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja, ale nie jestem przekonana co do butów, ponieważ nie lubię takiego zestawienia. Co do reszty do wszytko jest ok, plus za to, że połączyłaś czarny z innym jaskrawszym kolorem.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :3 Świetnie ci wyszło.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey , fajnie że dołączyłaś do naszego bloga. Co do stylizacji , gdzieś już taką widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Możliwe że widziałaś gdyż byłam redaktorką/jestem jeszcze kilku innych blogów. :)

    NieOosiagalna

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, Angeliko. Podoba mi się ta stylizacja, wprowadziłaś trochę koloru do czerni i fajnie wyszło. Trzy razy 'tak', dziękujemy :]

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,Angeliko :D
    Wow,naprawdę fajna stylizacja :D Ciekawe połączenia kolorystyczne :) Już czekam na Twój kolejny post ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!