Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Czerwień.


Dziś wyjątkowo bez tekstu, choć i tak zawsze jest krótki i beznadziejny ;)
1. Prosta, elegancka i efektowna. Te spodnie są boskie! Polecam ich zakup dopóki Harrods jest jeszcze w Starplazie!
Okulary/nn, Płaszcz/ Film Theory, Koszula/ Young Hollywood, Spodnie/ Roberto Cavalii, Podszewka/ Basics, Torba/HB Weekly, Szpilki/ Velvet Orchid
2. Trochę różu, czerni i obowiązkowo czerwień.
Top/ Yves Sait Laurent, Sukienka/ UNIQUE- project, kopertówka/ Voile, Buty/ Herve Leger
3. Taka walentynkowa ;)
Bluzka/ Voile, Sukienka/ Special Offer, Torebka/ SuperTrash Girls, Szpilki/ Sonia Rykiel

Chciałabym Wam życzyć udanych, spokojnych, pełnych radości I miłości świąt Wielkanocnych! ;*
Pozdrawiam, Anita/MyMelisaWhite.

8 komentarzy:

  1. O, wzajemnie. Najbardziej podoba mi sie nr. 1 i ten płaszcz *-*

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest piękna i to ona najbardziej mi się podoba, W drugiej za dużo różu i nie pasuje mi torebka. Trzecia jest także ładna, ale nie dorównuje pierwszej.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  4. 1 faktycznie najlepsza, ale miło mi, że pojawia się często jakiś element Domu Mody UNIQUE ;*

    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt, mi się podoba najbardziej ostatnia stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna stylizacja numer 1. Zakochałam się w niej. Ta koszula jest fantastyczna. Wszędzie jej szukam, ale na pewno nikt jej nie sprzeda. Po za tym trzecia również bardzo mi się podoba. urocza i dziewczęca
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi najbardziej podoba się trzeci outfit,jest naprawdę śliczny :) W ogóle lubię tę bluzkę,a Ty dobrze jej tu użyłaś ;3 Tobie również życzę wesołych Świąt i dziękuję za życzenia D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!