Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
pokaz mody - rock
Witam wszystkich na pokazie mody.
styl - rockowy
Najbardziej rockowe ubrania to te, które inspirowane są modą lat 80-tych. Początkowo były one zaprzeczeniem kobiecego i dystyngowanego sposobu ubierania się. Połączenie rockowych ciuszków z eleganckimi sukienkami odświeżyło ten styl. Dominują tu kolory czerni i czerwieni. Bardzo charakterystyczne dla tego stylu są skórzane ubrania, porwane rajstopy, przetarte jeansy, pozornie nieułożone włosy. Dużą rolę odgrywa biżuteria oraz metalowe ozdoby.
Ubranie w stylu rock może być bardziej kobiece niż się wydaje. Do skórzanych spodni pasują trapery, a także szpilki. Skórzana spódnica podkreśli piękne, długie nogi. Do stylizacji można dodać  apaszkę z modnym motywem czaszki.

Zapraszam do obejrzenia pokazu.















Dziękujemy za obejrzenie.

Jeśli któraś z modelek spodobała Wam się najbardziej proszę o oddanie głosów właśnie na nią.
Na Wasze głosy czekamy do wtorku.
W środę zwycięska stylizacja otrzyma nagrodę w wysokości 15 sd.

Osoby, które brały udział w pokazie również mogą głosować, jednak nie na siebie!

Po obejrzeniu pokazu zapraszam na rockową imprezę, która zacznie się ok.godz.19.10.
 Nie zapomnij zabrać dobrego humoru :)

12 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się moja partnerka z zdjęcia.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. głosuję na mela2710, wielki + za włosy ;)

    _julcia_1997

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się najbardziej podoba stylizacja BrondynkA, ale reszta też jest świetna.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  4. ja głosuję na Mela2710 super look

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na Emu.musię i Justinę.Cullen

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. Iwonko a można by w przypadku różnych głosowań, zrobić listę i przyciski do głosowania?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oddaje głos na MELA2710 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oddaje głos na HaniaEmily34.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję bardzo,bardzo,bardzo za umieszczenie mnie :)) Wszystkie dziewczyny ubrały się świetnie,ale głos oddaję na...BrondynkĘ i melę2710 :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja głosuję na emu.musia. Choć to był trudny wybór bo wszystkie dziewczyny są pięknie ubrane

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja głosuję na Hankę, która ma na sobie bluzkę mojego projekty ^.^ Taki mały szpan xD


    MeLolitka

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!