Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
mini pokaz mody Retro
  1. top -Decades                                     2. sukienka- Miss Sixty                 3. sukienka- OFS darmowa                          
    spódnica- OFSdarmowa                            apaszka- Decades                         kokarda- antidothe
    buty- tingeling                                             torebka- OFS darmowa                opaska - antidothe
    kapelusz- Perfect day                                 buty- OFSdarmówka                     toczek - Voile
                                                                                                                            buty - Voile

Która stylizacja wam się najbardziej podoba?
Równocześnie zapraszam na imprezę blogową w stylu retro dziś o godz. 19.30

11 komentarzy:

  1. Nie wiem czy zdaze, bo od 15 do 19 jestem na urodzinach u kolezanki i nie wiem ile sie przeciagnie.

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  2. zapewne przyjdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chyba przyjdę, bo strój mam już gotowy :)
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  4. jeden z lepszych pokazów jaki zrobiłyście :D super ;*

    Joasia - JessssLove

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najładniejsza stylizacja numer trzy. Zawsze kropeczki mi pasują do stylu retro.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te stylizacje,dobrze Ci wyszły ^^ Najlepsza druga według mnie ;) Na imprezkę nie przyjdę,bo właśnie włamałam się na kompa póki rodzice z młodszą siostrą na spacerku,ale wracają niedługo,a na kompa może będe mogła iść,ale to tak koło 22,23 :( Zatem przepraszam,lecz mnie nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne stylizacje :))
    Najbardziej mi przypadła do gustu druga <33

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne stylizajce, najbardziej podoba mi się 2 i 3, ale pierwsza też jest ładna.

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!