Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
impreza blogowa- zapraszam
Zapraszam chętnych na imprezę.
Wymagany strój RETRO oraz dobry humor!
START: g.19.30   http://www.stardoll.com/pl/party-chat/party.php?openParty=24929208

Na imprezie są czytelnicy bloga:
emu.musia, mela2710, VanicaBloom, Paula552, chomiska, Selenagomezder8, MissRoberta, iga777.
Teraz zagramy w PF. Należy odgadnąć kto wygra teraz w PF. czekam na strzały przez 5 minut - dla zwyciezcy - 8 sd z prow.
do 19.55 przyjmuje wpisy
wygrała iga777, niestety nikt nie obstawił na nią. Iga777 wygrała 5sd

Po 5 sd wygrały również: VanicaBloom, mela2710, Paula552, emu.musia, selenagomezder8x2
zgłoście się do mnie- mariksza po odbiór


Dziękuję uczestnikom za dobrą zabawę- zapraszam po odbiór wygranych.  -  mariksza

19 komentarzy:

  1. Wywaliło mnie z serwera i nie moge wrócić. ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. wywaliło mnie z imprezy :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Selena wygra :) Tzn Selenagomezder8
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  4. sądzę, że emu.musia
    Paula552

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem :) Mela :)
    VanicaBloom

    OdpowiedzUsuń
  6. Mela lub emu.musia wygra ;)

    selenagomezder8

    OdpowiedzUsuń
  7. Selenagomezder8 wygra :)

    MissRoberta999

    OdpowiedzUsuń
  8. Wtyczka mi padła i nie mogę wrócić... Miłej zabawy dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że już elno
    LolttaxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam chwile, ale musiałam iść :c Teraz nie mg. wejść

    aniula38555

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany, moja śmiejąca mordka :)
    iga777

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądacie
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiała być fajna zabawa :-). Żałuję bo jeszcze się nie załapałam na żadną blogową imprezę, gdzie trzeba się przebierać. Zawsze albo się spóźniam, albo coś mi wypada, albo mi nie pasuje, itd. No nic, będę oczekiwać z niecierpliwością kolejnej :-) .

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda na to,że było bardzo fajnie :) Mam zatem nadzieję,że kiedyś i mi uda się wpaść,bo jak na razie to byłam tylko raz-mam sytuację podobną do spbianki-albo jest już po imprezie,albo mnie akurat nie będzie,albo coś mi wypadnie ;c Może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!