Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
8.
Boże dziękuję za wyprzedaże w bazarze! Kupiłem sobie ten fantastyczny jeansowy komplecik, a jak jeszcze może nie wiedzieliście jak kocham kompleciki! Od zawsze też chciałem stworzyć taki total look Moschino i tutaj mi się prawie udało, ja jestem z siebie zadowolony. 
Od zawsze na Stardoll brakuje mi Moschino Tribute, była jedna kolekcja, świetna, ale to za mało! Chciałbym więcej tych kampowych, dziwnych ubrań w wykonaniu Scotta, zamiast tego obrzydliwego czegoś z jego własnej marki... 
Choker Pearls | Marynarka Antidote | Torebki 2x Antidote | Stanik Antidote | Pasek Antidote, Pet-a-Porter | Spódnica Antidote | Kozaki Antidote 

Czas na część drugą moich "opowieści" o perukach.
*Zacznę od tej którą mogliście zobaczyć w Lookbooku LE. Jest to projekt mojego kiedyś ulubionego projektanta Ata. Nie będę wyjaśniać, ale kiedyś ulubionego przez jego zachowania... Peruki za 10,5 tysiąca, limitowane peruki i wypowiedzi o swoich klientach. Nie mogę odmówić talentu, ale jego osobie mówię NIE!. Wracając do włosów, składają się z trzech części i kosztowały 333sd (3x111). Długie delikatne fale z grzywką w kolorze ciepłego, średniego blondu. Mnie kupiła ta grzywka, jest fantastyczna i zasłania moje wielkie czoło, ale jej ubranie było strasznie uciążliwe, bo cały czas coś gdzieś odstawało i musiałem dołożyć chyba z 3 tła, żeby nie było prześwitów. Widziałem ją niedawno na Facebooku taniej, więc na pewno ją gdzieś znajdziecie, jeśli się Wam podoba. Bardzo praktyczna i przyjemna, ja polecam, nawet jeśli trzeba się z nią trochę pobawić.

*Kolejny wig to wytwór Wangover , tym razem ultra długi, prosty i w brązie- w teorii ideał... W praktyce gorzej:( Nie mogę powiedzieć, bo na innych lalkach prezentuje się świetnie, na mnie już nie bardzo. Problem tkwi w tym, że góra zrobiona jest w jednym kawałku przez co zrobił się z tego hełm. Moje czoło się podwoiło, a o tym ile musiałem wszystko wykręcać i ile podkładek założyć, nie wspomnę. Cena to kolejny minus, 800sd (4x200)... Nie warto, ale jak już kupiłem to się będę męczyć ;)

*Na koniec dzisiejsza peruczka. Długi prosty kucyk inspirowany Nicki Minaj na Met Gali w 2019 roku. Pastelowo-pomarańczowo-różowo-blond peruka składa się z trzech części i była droga, bo kosztowała aż 300sd (3x100), jak na mało znanego projektanta i taką nazwijmy to prostą pracę, dużo! Znowu pojawia się problem z ubraniem, bo ciężko dopasować do siebie części, ale stylizacja i zakładanie biżuterii jest łatwe i przyjemne. Baris-.-.- (tak, z tymi kropkami i myślnikami) ostatecznie mnie kupił, nie chcę zdejmować tych włosów z mojej lalki. Uważam, że są świetne i że pasują mojej lalce. Z minusów: przez cenę i małą reklamę sprzedało się mało kopii i kupienie peruki jest prawie niemożliwe, miałem już oferty nawet na 900sd (3x300)co dla mnie jest ogromną kwotą, ale byłoby mi głupio w taki sposób zarabiać.

16 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Nieziemsko wygląda ten total look :D No i plus za to, że tyle tu niebieskiego <3
    Ta peruka co miałeś w lookbooku LE jest piękna :D Rzucam czasem okiem czy ktoś nie sprzedaje, ale nie widziałam jej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziwnie z tym niebieskim, bo szczerze nie lubię tego koloru:|
      Długo mi zeszło, żeby ją polubić, ale ładna jest i ostatnio gdzieś widziałem na sprzedaż:)

      Usuń
  2. tym razem jestem na nie,dla mnie za dużo niebieskiego i tych błyskotek :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślałem, że jakoś tak skromnie mi to wyszło, ale Dzięki:)

      Usuń
  3. Nie mój styl. Strasznie nie lubię jak na każdym ubraniu i dodatku jest nazwa marki bo kojarzy mi się to z bazarową dziunią. Kolorystyka za to bardzo ładna.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam lubię styl bazarkowej dziuni w wersji dużych marek, ale to tylko ja xd
      Dzięki:)

      Usuń
    2. Mam dokładnie tak samo! Nie cierpie logomanii.

      Usuń
  4. Mi się podoba, uwielbiam takie bogato zdobione looki, szczególnie na stardoll. Też kiedyś kochałam prace Aty, ale zauważyłam to samo co Ty. Tej różowej peruki bym sobie nie kupiła, bo moja doll lepiej wygląda w naturalnych kolorach, natomiast Tobie bardzo pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję<3
      Swoją drogą piękna miniaturka, te włosy i sukienka!
      Kiedyś miałem o nim inne zdanie, ale cóż... Włosy nadal będę kupować, nie będę się ograniczać.
      Trzeba szaleć, też uważam, że moja lepiej wygląda w naturalnych, zawłaszcza blondach, ale musiałem zrobić wyjątek i opłaciło się:)

      Usuń
    2. Też będę, bo jego projekty wciąż są mega ładne Dzięki!!

      Usuń
  5. A ja to kupuję w całości, bo uwielbiam przepych, dziwotę i "tani" look typu bazarowa dziunia nosząca podróbki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. STOP! Ja nie noszę podróbek xd...
      "Tanio", ale z klasą!

      Usuń
  6. Nie przepadam za stylem Moschino... chociaz to i tak lepsze niz to co na sd pojawiło sie z metka J. Scotta 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moschino jeszcze 2 lata temu to dla mnie była czysta miłość :)
      Zapomnijmy o tym czymś! To była masakra!

      Usuń
  7. JAKIE PIĘKNE WŁOSY!!!!
    Lubię Moschino, od jakiegoś czasu chcę kupić sobie od nich torebkę, ale ciągle odkładam to na potem :> jestem cebulą :")

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama nie wiem, co mam myśleć – niby przyjemne dla oka, ale coś mi nie gra.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!