Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Featuring: Ready To Wear 1981 Hat
Hej!
W ostatnim tygodniu razem z W stworzyliśmy stylizacje z Topem Alexander McQueen Tribute.
W poprzednim poście bardziej spodobała się Wam stylizacja W! :) Gratulacje! (klikając, pokażą się Wam wyniki)
W tym tygodniu do stworzenia ze mną stylizacji zaprosiłam Olę, która jest teraz nową redaktorką na blogu, z czego bardzo się cieszę :).
Do dzisiejszego posta rzeczą która została wybrana przez Olę, jest kapelusz ze sklepu Museum Mile inspirowany projektem Karla Lagerfelda z kolekcji wiosna-lato 1981(tutaj realna wersja).
Ola wybrała ten kapelusz ponieważ uznała, że ostatnio kapelusze znowu wracają do użytkowania w formalnych i nieformalnych stylizacjach, jako element urozmaicenia, w pełni się z nią zgadzam. 
Znowu moja stylizacja zgrała się z "gościem" :).
Obydwie postawiłyśmy na biel i czerń, Ola wybrała czarne, satynowe spodnie z LE, czarno-biały płaszcz Balmain, całą stylizację uzupełniła torebką z YSL Tribute, naszyjnikiem i sandałkami z Young Hollywood.
Natomiast ja postawiłam na sukienkę z Dior Couture Tribute, cienki, czarny pasek z LE, stylizacje wykańczając kabaretkami z Frankie Morello Tribute, torebeczką Antidote oraz szpilkami z The Jet Set.
Dajcie znać jak podobają się Wam stylizacje :) 



13 komentarzy:

  1. Ciężko jest między wami wybrać, obie stylizacje bardzo mi się podobają!
    Na Stardoll ten kapelusz stylizowałam wiele razy, raczej wbrew temu, jak pierwotnie został zaprezentowany w realu, ale od dawna już gości w mojej szafie :D
    I czy to kurcze jest Iman?

    OdpowiedzUsuń
  2. obie są bardzo ładne i trudno wybrać...ale niech będzie zagłosuję na drugą stylizację :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciężko wybrać, ponieważ obie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, jednak swój głos oddałam na drugą, bo jednak bardziej mnie do siebie przekonała. Super robota dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się obie stylizacje. Obie są bardzo ładne i mają fajny klimat. Bardzo lubię ten kapelusz, jeden z lepszych na Stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapelusz jest fajny, ale jakoś jeszcze chyba go nie nosiłem nigdy, a mam go od kiedy pojawił się w plazie.
    Ta seria strasznie elegancka cały czas zostaje, białe koszule, takie podniosłe klimaty- lubię to!
    Obie stylki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sama zauważyłam ostatnio, że znowu biała koszula haha ale jak można zauważyć, ja bardzo lubię eleganckie stylizacje także : D

      Usuń
  8. Bardziej w moim stylu jest propozycja Oli, ale strasznie nie podoba mi się ten płaszcz. Dlatego też wybieram drugą stylizację. Zgadzam się z Metalką, ten egzemplarz to taki chyba wyjątek na sd jeśli chodzi o tego typu kapelusze:p

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapelusz jest calkiem ladny, ale nieco trudny do wystylizowania tak zeby niw bylo tylko czerni i bieli. Właśnie troche szkoda, ze Waszr stylizacje opierają sie na tych samych barwach. Mimo to obie sa bardzo eleganckie i schludne. Nie wiem ktora lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opie stylizacje są piękne i nie jestem w stanie wybrać lepszej. Kapelusz jest super i fajnie, że pasuje on do każdej doll i fryzury :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!