Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bardzo skromny, minimalistyczny look.
Wybaczcie moje 3 godzinne spóźnienie, męczyłam się założeniem tej peruki...
Nie będę chyba następnym razem informować Was o której zamierzam wrzucić nowy post, więc będziecie mieli niespodziankę :)

Dzisiejszy drugi look jest dokładnie tak jak opisany w tytule tego posta, zgodzicie się ze mną? Postawiłam na make-up no make-up oraz delikatną, skromną perukę. 

Co do łupów... nie są to rzeczy z tygodnia darmowego ss, lecz ostatnie rzeczy nabyte w rozsądnych (absolutnie nie!) cenach. Torebka, co prawda z Callie's Picks Black Gucci Handbag  w cenie 189sd. Jest to dużo jak za niewielką torebkę z CP, lecz zwykle osiąga ona kosmiczne ceny nawet 600sd(!) i jest ciężko uchwytna. Następną rzeczą jest ta peruka, autorstwa Germanottall'a. Czekałam jak na szpilkach na jej drop, włączyłam wszystkie możliwe powiadomienia i przypomnienia, ale jakimś cudem się spóźniłam i wyprzedała się ona w 3 minuty... Okazało się, że szczęście mnie jeszcze nie opuściło i udało mi się ją zdobyć za oryginalną cenę+tax (222sd+tax)  co jest świetną okazją, gdyż ceny na czarnym stardollowym rynku aka facebook dobijają nawet do 400sd pp. 
Edytowałam swój poprzedni post i podałam ceny zakupionych rzeczy na wyprzedaży, zerknijcie :)
Na końcu zadałam Wam kilka pytań, zależy mi bardzo abyście na nie odpowiedzieli 
Myślę, że osiągnęłam zamierzony efekt, co myślicie?
Podobają się Wam takie minimalistyczne stylizacje w moim wydaniu? 
Wolicie dłuższe, opisowe posty ode mnie, czy nie lubicie za dużo czytać? 
Chcielibyście, abym podpisywała sklepy z których pochodzą użyte ubrania?

20 komentarzy:

  1. oryginalna :D taka coś jak Lady Gaga :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać kto nie czyta moich wypocin :p Też mi się trochę to z nią kojarzy, ale się nikim nie inspirowałam :) Dziękuję!

      Usuń
  2. Mega mi się podoba! Te włosy wyglądają tutaj nieziemsko z tymi zielonymi akcentami :) Ale nie jest to, według mnie, za bardzo minimalistyczna stylizacja - body (?) i futerko są dość bogate :D
    Ostatnio jak kupiłam nowe włosy też miałam problem z założeniem i zeszło trochę czasu xd
    Ja osobiście lubię poczytać wypociny (co skłoniło Cię do stylizacji, jak tam humor itd :D), a skąd pochodzą ciuchy to mega pomocne jak coś wpadnie w oko, bo nie każdy ma teraz otwartą szafę i nie ma jak sprawdzić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ah, to był sarkazm, bo look jest tak bogaty, że aż głośno krzyczy. Jakie włosy kupiłaś? Okej, to będę pisać coś od siebie, w końcu to blog. Postaram się też podpisywać skąd pochodzą dane rzeczy.

      Usuń
    2. Nie załapałam xD I tutaj przykład wyższości słowa mówionego z emocjami nad słowem pisanym.
      Akurat włoski od Leggurs, takie z grzywką :D

      Usuń
  3. Hahah pięknie wygląda połączenie body z tą peruką. Nie lubię kolorowych włosów, ale tutaj naprawdę wygląda to cudownie. Ja osobiście też uwielbiam czytać dłuższe posty, lubię poznawać opinię innych na różne tematy. Pomysł z dopisywaniem marek do ubrań jest bardzo pomocny i myślę, że każdemu się przyda. Czekam na więcej takich stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Od początku wiedziałam, że look też musi być mocno zielony, ale niebanalny ze względu na ciekawą perukę. Ja też nie przepadałam za kolorowymi włosami, ale powoli się przekonuję do nich i mam już trzy: różową, niebieską i tą zieloną :) Mimo to i tak w moim sercu są blondy. Cieszę się, że jeszcze ktoś lubi czytać :) Jeżeli jeszcze ktoś napisze, że chciałby czytać dłuższe wpisy to zacznę je znowu robić, tak jak na początku gdy zaczynałam pisać na tym blogu.

      Usuń
  4. Podobają mi się te włosy tak samo jak i stylizacja ♥ W sumie chyba nie było takiej, która mi się nie podobała :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) widziałaś mój poprzedni post? Bardzo jestem ciekawa Twojej opinii. Od niedawna wrzucam dwie stylizacje we wtorki, zamiast we wtorki i piątki. W piątki zapraszamy na post Wiktorii :)

      Usuń
  5. Gwiazda! Ja lubie czytac dluzsze wpisy, taka wersja minimalizmu jest ok, ale wole Twoje bardziej codzienne stylizacje :) co do sklepow - jesli masz odrobine czasu na to, to czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) zależy mi, żeby rozruszać trochę tego bloga i czytelników. Nie za bardzo umiem robić tego typu stylizacje, z tą poszło wyjątkowo łatwo. Codzienne stylizacje już wracają, w każdy wtorek dwie :) postaram się umieścić w jakimś miejscu te nazwy, żeby nie zarzucano mi jakiegoś kopiowania pomysłu czy coś.

      Usuń
    2. Nie wiedziałem, że trzeba rozruszać tego bloga...

      Usuń
    3. Bartek, ja też nie wiedziałam

      Usuń
    4. w jakim sensie rozruszać bloga? myślę, że blog ma się dobrze, za sprawą wielu świetnych redaktorów... hm...

      Usuń
    5. Pora zakończyć działalność

      Usuń
    6. Chyba zawsze może być lepiej? :)

      Usuń
    7. Kilkanaście lat blogosfery i nic się nie zmieniło. Robienie problemu z najmniejszego gówna dalej trending.

      Usuń
  6. Włosy są bardzo ładne, ale mam wrażenie, że pół stardolla je nosi xD
    Nic nie zmienia faktu, że jest to najładniejsza stylizacja z tą peruką jaką widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, a tylko 30 kopii tej peruki... Może dlatego, że jest bardzo charakterystyczna? Chyba zawsze tak jest z najnowszymi perukami Germanottala. Dziękuję bardzo, cieszę się, że Ci się podoba!

      Usuń
  7. Świetne zestawienie peruki i stroju – uwielbiam takie połączenia <3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!